(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten Uzakta olanlar böyle özlenir, Yakınsa heyecandan aşkı gizlenir. Ne olursa olsun sevmek bambaşka, İki yürek bu anlamlı duyguda közlenir. Yürekten Tebrik ederim Nuh Hocam. Saygılarımla ...
Neşeyi unuttum, çektim cefayı Göremedim bir zevk ile sefayı Yeter artık dinsin, dinsin bu Kayı Beni hoyrat elden sorma, Vefasız,Duyguların diliyle yazılmış aşk hasret kokan bir seslenişti yazan yüreğinizi kutlarım Bogazın kıyısından sevgilerimle.
Her ne kadar "Vefasız" diye sitem de etsen aslında hepten de ümitsiz değilsin vefasından. Beklediğini ama artık sabrınınında tükenmekte olduğunu anlaması adına dökülüvermiş gönlünüzden.
Değerli kardeşim ne yazarsan yaz adı üstünde VEFASIZ olsaydı vefalı bu hale koyarmıydı hiç.Nice güzel bir şiir ..Aslında bu bir latife idi,bilirizki onların hibir kabahatı suçu yok,suçlu olanlar ebeveynlerdir.Bilmezmisin evlatlşarımızın seçme hakkı yoktur bizim oralarda.Tabi ben 35 yıl öncesinden bahsediyorum.Çünkü ben köyden çıkalı 35 yıl oldu.. Bu yüzdendir hala sevdiğimizin peşinden şiirler yazar dururuz.. Şöyle düşünüyorum da o kızın bunlardan haberi bile olmaz olamaz.Ne garib değilmi tek taraflı bir sevdanın bu kadar bir ömür yaşatılması.Yaralarımı debreştirdin gene benim. Bende böyle bilmiyorum bu kaçıncı olmuş 15 fazla olduğundan emininm.bir tanesinden iki kıtayla sana eşlik etmek isterim..
Daldım ateşlere bir sevda için Yanarım hep böyle ben için için Her gün içiyorum unutmak için Hani nerde kaldın seni vefasız.?
Bunca derdi belâyı çıkardım boşa Ne yaptımsa sana gitmedi hoşa Yoruldum peşinden ben koşa koşa Hani nerde kaldın seni vefasız.?
Kendime garezim kendime kastım Bu gönlümü artık çengele astım Herkesle selâmı sabahı kestim Hani nerde kaldın seni vefasız.?..DURAK YİĞİT
batu_41 tarafından 5/26/2012 11:34:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
tam yakıcı bir türkü olmuş valla
kutlamak hafif kalır harika