(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELEKTRİKLİ DARAĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELEKTRİKLİ DARAĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de seviyorum ,ve hissediyorum samimi insanları ,kişi samimiyse canımdır benim
zaman bulursam okuyorum ,bulamazsam uğrayamıyorum şiirlere,bazen kafam çok şişiyor iş yerinde o zaman diyorum deli kız delilik yap forumlarda boşalt beynini,böyle işte harala gürele ve çokça zalimce geçiyor günler arkadaşım
Semboller biraz anlaşılır olunca doyumsuz oluyor şiirleriniz Şükran Hanım..."ilk çığ altı kaçış","ellerim kırkayak geleceğim", çok mükemmel buluşlar..Hele şu bölüm : bak geleceğim bekle yemin tacirdir her söze ellerimde gitmemeler pul kalmalar artık sende pahasız başlı başına bir şiir....Anlaşılmadan da seziliyor şiirleriniz...Hele bir de anlaşılınca hazzına doyulmuyor...Sonunda anlamaya da başladım ya sizi kendimi mi sizi mi kutlamak gerek bilemedim....Ben en iyisi sizi kutlayayım...Kutlayayım da anlaşılası şiirlerin devam etsin...Tebrilkler....Selam ve muhabbetle...
Güzel bir şiir yazmıssınız,yüreğinizi sesini kaleme döküp biz dostlarınıza okutma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim,kalameiniz daim olsun.Evrendeki tüm güzellikleri size,Dünyadaki tüm çiçekleride sayfanıza gönderiyorum,
Her zaman ilk tercihim öykü-yazı bölümü olmuştur,bunu herkes bilir. Çok nadir ve zorla gelirim şiir sayflarına. Ancak söz konusu Şükran AY ise ve siz yeni bir şiir yazmışsanız, doyumu olmayan bir duygu okyanusuyla buluşmak için sabırsızlanırım. Tebrikler, yine olağanüstüydü.
bak geleceğim bekle yemin tacirdir her söze ellerimde gitmemeler pul kalmalar artık sende pahasız
..ben sende tutuklu kaldım diyorsada ... duygunun muhteşem düellosu aşka mıydı..ölüme miydi.... ve çok güzeldi her iki pencereden baktım bir daha okuyunca
kaleminiz daim olsun..saygılarımla..esen kalınız...
GÜLESEN SANCAR tarafından 5/26/2012 12:12:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
her bir budağı kökünü toprağını suyunu çektikçe iplerini teker teker
göğüm yemyeşil nefes
infaz günü şubat
bekle geleceğim uzun uzaklaşan dünlere
gayrımeşru saydığın yaşam merdiveni ağzından çıkılan ilk basamak ilk adım ilk çığ altı kaçış meşru çalmalarından
bak geleceğim bekle yemin tacirdir her söze ellerimde gitmemeler pul kalmalar artık sende pahasız
infaz günü şubat son dileğin kısa devre İlk dileğime bozuk paratoner yana yana elektriğinden şimşeğin
asıla asıla her dalından çürük niyetlerinin… infaz günü şubat geleceğim, yıkım gerek gördüklerine ya(n) kım, bahar ormanı ekmeye
dünümün darağacı gözlerinde
infaz günü şubat
__________________________Bir nefeslik vaktin toprağa düşeceği an ve öksüzlük şubatta son bulacak kaç nefes şubatta can vermek istemiştir ve kaç nefes şubatı beklemeden toprak olmayı dilemiştir bir nefeslik can her dalında ayrı bir hüzün ayrı bir keder kes dalları birer birer ayır bedenden tüm hüznü kederi ve soyutlansın arınsın şubatta as son nefesimi ______İçimden geldi karaladım bir şeyler affınıza sığınarak harika bir eser okudum çok mükemmeldi yüreğiniz hiç susmasın efendim en derin saygılarımla...
Çok etkili bır düsüngeç üstüne kurulmuş guzel yönergeler olan insan soyunun aşka dönüklüğünün göstergesi olarak algılanabilir bır siir.Yazım sekli ve uygulaması ise mükemmel.
İdam sehpahasında elektrik verilecek bir canın son dileğinin kısa devre olması yadırganacak birşey olmasa gerek. Ancak unutulmamalı ki idam sehpahasını kuranlar alternatif enerji kaynağını da mutlaka hazırlamıştır. Çünkü yaptıkları iş hafife alınacak bir şey olmasa gerek. işin şakası bir yana okunası şiirlerinize bir yenisini eklemişsiniz üstadem. Sizi okumak büyük bir ayrıcalık. Saygılarımla...
bahar ormanı ekmeye
dünümün darağacı gözlerinde
ellerim kırkayak geleceğim
ipini çekmeye
infaz günü şubat
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle...