Kaç kavmi bitirir içimdeki sancı? Nemrut kumpas tarlasında tohum ekerken Kınanmış cümleler döşeniyor adının harflerine Kabul etmiyorum! Yeter, can gidiyor Ölüyorum…
Köşe kapmaca oynayan çocuk gibi Debeleniyorum dört köşesinde evin Eskitmeli abajurun ışığı da zifir geliyor. Sararan anılar yerleşirken ömrüme Yokluğundan asılır yüzüme keder Sızlayan omuzlarıma em ol, yeter.
/ İçime attıklarımı kustuğum O bitmek bilmeyen seremoniler An be an aklımın kıyısında Kalemli kâğıtlı sevişmeler…/
Anımsarken özlemle geç kahvaltıları Yok yazıyorum adını, sönmüş kandillere Dokunduğumda yeniden yanacak gamzelerin Yakacak avuçlarımı tenin Son sigaramın ucundaki aleve Katık ediyorum borçlarını Alacağım olsun bu yangın Gelmediğin her güne…
Gündönümü çiçeklerinde mütemadiyen Gülüşün ıslanırken, her çiğinde Siyaha boyanan mahremimde Azaldı sevişmeler Tuz bastığım yaralarıma Merhem bile olamazsın, ne yazık Tenimde çocukça oynaşan Ellerin de yok artık…
/ Mistik harabelerin altında kaldım Kavimler göçüyor bedenimden İçimde hangi mahlasın kayıp ruhu vardı Bir gülsen belki bu hasretlik biter…/
Denenmiş yazgıların değişeceği yok. Alnımda kara bağlayan finallerle Yok satıyorum şimdi gülmeyi, yok! Kaç minval üzere yürüyeceğiz artık Geride bıraktıklarımız Eteklerimizden tutarken…
Bir düşünsene; Günün kaç vakti yanar yürek sobası Bir ben bilirim, bir benden içre. Hiçbir açıklaması yok bunun Sevgilim, söylesene: Şahdamarından da yakınken! Neden gittim senden?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kavimler Göçüyor İçimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kavimler Göçüyor İçimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk dolu bir yüreğin, yaşadığı yıkıntıların ardından, yaralarından akan kan, gözyaşı ve irin sayfalara kelime kelime damlamış. yaralı gönül kendisiyle hesaplaşmakta. ama hala aşkı derinden anmakta.
yaşandıkça aşk anılacak anılarda.yaşanan gerçek aşksa...
güzel bir serbest çalışma.haz veren akıcılık.kalemi tebrik ederim.
Tebriklerimle,selamlarımı sunarım.