(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
104 Numara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
104 Numara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömürlerin tükendiğine katılıyorum. O hayal, bu hayal derken süre doluyor; sonrasında da kendi hayalperestliğimizi hayata yükleyip, Hayat bir hayalden ibaretmiş deyip çıkıveriyoruz işin içinden. Saygılarımla.
Kusuruma bakmayın. Yazılar seyrekleşince ister istemez ilham veren konularda bir azalma mı var diye düşündüm (Malum, hayatımızın başka boyutları bulunmamakta. Varsa yoksa, Defter'e yazı yetiştirmekten başka işimiz yok) Sizin gibi dolmuşçunun tek cümlelik tepkisinden ya da yan koltuktakinin tepkisizliğinden koca yazılar çıkaran birinin daha aralıklarla yazması dikkatimi çekti.
Günün gazete başlıkları tatminkar gelmezse, bunun üzerine de yorum yapabilirsiniz (Ama Hastaneye başka şey için gitti, kadın olduğunu öğrendi ya da Oğlum Bak Git! ler varken şansı pek bir zayıf).
Hayaller bir yerde Lagari Hasan Çelebi'nin roketi gibi: Sizi yukarı çıkarırken ses etmiyorsunuz, ama aşağı düşerken pek bir isyan ediyorsunuz. İleriyi görenler, Hasan Çelebi misali, düşeceğini bilip yanına paraşüt görevi görecek kanatlar alıyor; biz ise serbest düşüş kanunlarını test ediyoruz (Bir kere de delinse şu kanunlar)