(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ŞEY BOŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ŞEY BOŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni şiir eklemeyince okumadığım eski şiirlere bakayım dedim. Ne iyi etmişim. Çok güzel bir şiir bu. Tebrikler güzel dost. Hem söyleyiş hem içerik çok hoş. Sizi özledik. Arada derneğe gelin lütfen. Sevgilerimle...
Satirik türden bir taşlama.Hoş bir şiir.İnsanı içerik olarak düşündüren.Biraz daha uzatılabilirdi diye düşünüyorum arıca şu imla hataların gözüme çarptı.Ya da senin gözünden kaçmış olabilir düşüncesiyle belirteyim."sofrada"ve" dünyada"içerik ve anlam bakımndan birleşik yazılmalı.Kutlarım.Devamı dileğiyle.
ŞİİRİNİ SEVDİM ARKADAŞ. İÇERİK OLARAK ÇOK GÜZEL OLMUŞ. BAŞARILAR DİLERİM SEVGİLERİMLE. RESİM KONUSUNA GELİNCE DAHA SADE RESİM ÜSTÜNE UYGULASAYDIN OKUMASI RAHAT OLURDU. BİR DAHA Kİ SEFERE ONA DA DİKKAT ET.
afet kırat tarafından 10/31/2007 9:38:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok doğru çok...Dost olmadan ...Çevrende seni sevenler ve sevdiklerin olmadan...Sırma köşklerde yaşasan neye yara...Kutlarım..Anlamlı ve güzel dizeler...Selam ve Sevgimle...
Gün olur harman olur, evlat bile el olur, Öksüz yüreğimde DOST, tutunduğum dal olur!
Biliyorum ki,İyi ve kötü günlerinde sevgi dolu yüreğin asla dostsuz kalmaz, dostlar da senin sevginden mahrum kalmaz. Ama ben hergün sayfana bakıyorum, hergün eklemediğin için şiirlerinden mahrum kalıyorum malesef. kalemin durmasın, ellerin yorulmasın, yüreğin susmasın güzel dost. Sevgilerimle.
Ne iyi etmişim. Çok güzel bir şiir bu. Tebrikler güzel dost.
Hem söyleyiş hem içerik çok hoş.
Sizi özledik. Arada derneğe gelin lütfen.
Sevgilerimle...