Zifiri karanlık geceler kabusum oldu Gürleyen gökyüzünden ve çakan şimşeklerden Hatta rüyalar görmekten bile korkar oldum Yinede pişman olmadım seni sevdiğime...
Sabaha uyanmak çölde susuz kalmak gibi Lokmalar bğazıma dizilir düğüm düğüm Geçmek bilmezler nefes bile alamam bazen Yienede pişman olmadım seni sevdiğime...
Dışarı çıkmaya cesaretim yok aslında Ya karşılaşırsak yüzüme bile bakmazsan İşte o anda pişman olmaktan korkuyorum Yinede pişman olmadım seni sevdiğime...
Bulutlar üzerime üzerime geliyor Korkmuyorum yine sırıl sıklam ıslanmaktan Ben sana yağmurlu bir günde aşık olmuştum Yinede pişman olmadım seni sevdigime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİŞMAN OLMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİŞMAN OLMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yasanmisliklarda pismanlik duymamak zor olsada, yasanilan ask`da pismanlik yok ise, harikule de bir durum.. Kutlarim. Selam ve sevgilerimle, esenlikler dilerim...
Gerçek aşık pişman olmaz. Çile çeker acı çeker İçi yanar gözü yaşlı Feryat eder ama yinede pişman olmaz Aşk budur sevda budur. Yüreğinin sesi daim olsun.
Dışarı çıkmaya cesaretim yok aslında Ya karşılaşırsak yüzüme bile bakmazsan İşte o anda pişman olmaktan korkuyorum Yinede pişman olmadım seni sevdiğime...
Bulutlar üzerime üzerime geliyor Korkmuyorum yine sırıl sıklam ıslanmaktan Ben sana yağmurlu bir günde aşık olmuştum Yinede pişman olmadım seni sevdigime...
kararlı olmak gerektigini aşkta pişmanlıga yer olmadıgını anlatmaya çalıştım üzerinde çok durulmuş bir şiir degildi içimden gelen duygulaarı oldugu gibi yansıtmak istedim. degerli yorumunuz için teşekkür ederim
Keyifle okudum.