(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Malzemeden çalmadan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Malzemeden çalmadan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya bu yiyeceğin her şeyi güzel de adı yanlış: Gözleme...Ne demek efend,im gözleme...Onu gözlemeyeceğim de neyi gözleyeceğim..Hele de kahvaltıda...Di mi ama..
iyide herkesin bir nefsi var dimi...Bu resim ahada canım çekti...Ben yoğurt çalacam düdüklüde...Karşı komşudan çaldım tarifi.Sen ye bakalım gözlemeyi birde yanında türkü çal oyna....Ben hunimle çaldığım tutarsa komşunun kapısınıda çalıp bir tasta ona verecem siyah yoğurt......İYİ BAYRAMLAR....
:)) Sadece kahvaltıda mı? Bütün işlerde malzemeden çaldın mı ...olmuyor işte. Her işte olduğu gibi malzemeden çalmayı kar zannediyoruz ,fakat olmuyor işte. Yoksa bu ülkede bu kadar "maganda" olur muydu? Yaparken malzemeden çalarsan insan suretinde "sığır" olup çıkıyor işte. SELAM VE HAYIRLI BAYRAMLAR DİLEKLERİMLE. (bazen ben de düşünmüyor değilim.."acaba biz de malzeme eksikliği içerisinde olanlardanız" )
valla haklısın ...tam da mevsimi hem de sağlıklı.. kavun beyaz peynir karpuz ...öffff üzerine de :)))))))))))))))))))))))))))))) Bu arada sami abi hikayesini yazıyorum...rahmiyi sami yaptım.
niye ki sovuk biraylan bi gidiyo ki adeta kayıyo insanın boğazından. şüpür şüpür valla ki. çok karaları acımsıtırak oluyo da kaferengi olanların bacakları çıtıs çıtıs az biraz da beyaz peynir. yemesek de ne yesek...
bi ayağında nasıl olmuş merak ettim....zaten başımıza ne geliyosa ya moda'dan ya meraktan. bu sene de bi moda çıkmış ekmek arası sülük bol savanlı...iğğğğğğğğ.....renç!
önemli olan sülüğün iyicene kusturulması bu işleme de biz sülükçüler arasında "kus kus" derik. makarnası da var tabii fakat o makarna da nasıl yapılıyo bilen yok. ya aaaaa... teşbik konusu iç işlerini ingilendirir.. ve şu unutulmamalıdır kiii "eşler arasına girilmez" neden girilmez .. hele yeni evli eşler arasına hiç valla. şindi soruyorum bütün sami miyetimle " girilir mi?" ben girmem .. ben korkarım.. b da kulaklarına küpe olsun. gerçi iki kulağa tek küpe olmaz ama.. moda dersin .
şimdi bizim rahmi amca sülüğü cam şişede satsa, cam şişe olduğu için bundan teşbik alır mı... alırsa bu gentsel'de farklı köy-desde farklı mı olur... köy-de bunun son durumu ne olur?
hayır yaa...rahmi amca sadece kullanılmış sülükleri boşaltıp yeniden satuyo.... tuzlu suyun içine koyunca o sülükler şafşaklıyo. he bu bilinsel bi kavram. şafşaklation derler bazı avrupalarda. şafşakladıktan sonra tekrardan satıyo sülükleri. hem sülüklerin yaşamları daha şişkin oluyo hem rahmi abi dönüşüsüm sağlıyo.. bunu istanbulda yapıyosa adına "gentsel dönüşüm" hayır köyde yapıyorsa "köy-des" diyoar... yani köy-de -sssssssssssss yani. devletten de teşbik alıyosun valla da..
kim nankör hayvan....rahmi mi? yo yaaaa... rahmi sadece kendine başvuran hayvanları değerlendiriyo. bi tür geri dönüşüm uzamanı... geri kendisi dönüşüm de kurumuş yaratıkların ilaç yapılması olayı.. a+b} rahmi- beyin=terliksi adam%-15 bağısak+%75 safra= işişleri bak+an
hayır yaaa.. onlar hazır satılıyo mışır çarşısında. sülük satan rahmi var ya ona sorunca gösteriyo ... o malzemeler vefat eden hayvanların kadavrasından alınıyo..geri kalanını kedi yiyo zaten
bi maranki var...şu milleti otlatıp zengin olan adam.. benden fazla biliyosa ne oliim. fakat adamın adı bile "maranki" hani eski filmelerde olurdu cadılar..kazan biraz kurbağa bacağı...bir tutam yarasa tozu,biraz fare kuyruğu...ve dımanlar yükselirdi... aha öyle bi adam.