Bu sabah güneşle uyanmak istiyorum Beynimde sadece güzel şeyler olsun Gam keder Ne olur uzak olun bugün benden Kırlarda çocuk gibi koşmak Üzerimin kirlenmesini umursamadan çoşmak Geçen kırk senenin hüznünü unutmak Bir günlük mutluluk istiyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜNLÜK MUTLULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜNLÜK MUTLULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
orhan veli tadında güzel bir şiir. ben de kesiğim bu aralar bende de kalmadı. inanın elimde olsa bir günlük mutluluk yollayıverirdim buradan. galabet için güzel bir şiirdi.
Her yeni güne umutla sarılmak, her doğacak güneşte umudu aramak... Sanırım insanı insan yapan, pişiren yoğuran kederler gamlardır. Tıpkı ayrılık korkusuyla sevgiliye sıkı sıkı sarılmak gibi. Sıcak, saf, tertemiz bir beklenti sizinki. Şiiri ve şairini kutluyorum efendim. Saygılarımla...
ben her zaman bizi düşündüm,çünkü içim el vermedi beni düşünmek.... hep toplumu düşündüm,toplum mutlu olursa bende mutlu olurum dedim... toplum mutlu olmadı ve ne yazıkki olmuyacak.... en azından size tavsiyem,kendinizi düşünün mutlu olmak için...... mutluluk başınıza bela olsun :)
tebrikler