Cam-çerceveŞaşırtmaya devam ediyor Usta bir ruh bilimci gibi Oynuyor durmadan Yüreğime dokunuyor bazen Kanıma dokunuyor Şuuraltıma uzanıyor kah Kah rüyalarıma dokunuyor Elbette bilerek yapmıyor Elbette uzmanı değil bu işin İstemeyerek yıkabilir bir şeyleri İstemeyerek kırabilir Olsun Biz bilerek Biz isteyerek Teslim ettik Değerli vazolar sattığımız dükkanımızı savrulmalar |
Sevgili ezop'un kulakları çınlasın. Bana bundan bir yıl önce belki daha fazla oldu bir eleştiri yapmıştı şiirlerde kullandığım resimlere dair. Ki kendisi hem iyi bir şairdir hem de iyi bir okur. Eleştirisi okuyucunun şiirdeki resmi kendisinin kurmasıydı. O karşıydı şiir sayfasında resme. Bense resmi çok seviyordum. :( Yanılmıyorsam o günden sonra şiirin üstüne eklediğim resimleri derhal alta aldım. Ve kimi zaman da resim eklememeye gayret ettim. Hatır için değildi. Haklılık payı yüksekti. Özellikle bazı şiirler için sakıncalıydı resim. Çünkü bazı şiirler gerçekten umman. Yetmiyor öylesine çekilmiş tek bir kare.
Şimdi ben de size bir eleştiride bulunmak istiyorum. Ki eleştirirken hep kırmaktan çekindiğim için genelde uzak dururum. Ama bu sayfa benim için güven.
Ben size resim kullanmayın demeyeceğim ancak böylesine derin ve manidar şiirlere böyle çılgınlıkta ve espiride resimler koyarsanız ilk izlenimde okuru şaşırtabilirsiniz. Ki gerçek okur şiiri asla geçmez o ayrı konu. Yine de bir düşünün lütfen.
Harikaydı şiir. Çok.
Sevgi saygı ve selamlarımla.