Sen ben davasına düşüp, uyuttuk biz bizi Tüm dünyaya rezil, rüsva ettik kendimizi ilim irfanla giydirecektik, oysa bireyimizi Soyup soytarıya çevirdik, olgun neferimizi Ne örf adetle itaat bıraktık, nede edebimizi Ölümü unuttuk, düşünmedik son nefesimizi Parsel parsel düzenlerken, yaşam süremizi...
Hani aile idi, hani mahremiyet denirdi içimizdeki o güruh, semirdikçe semirdi Riya kibir toplumu, kemirdikçe kemirdi Benlikten bir parıltı, azıcık bir beklenti Erittik ne varsa, yok ettik o da tükendi Çember oluştururduk, yer sofrasında Halka olur çöreklenirdik, biz bakır tasa Allah ne verdiyse, acı soğanla pırasa Alel acele yumuldukça, ayranla piyaza Sonra el açar hamd ile, dururduk niyaza Söz etsemde her dem, üstüne basa basa Davet edip buyur gel dedik, hırsla ihtirasa Şükür kanaat da ne, gerek yok ağıtla yasa Onları çoktan unuttuk, burası böyle piyasa...
Bir kartal pençesi misali, alıp koparıp o yüreği Kaldırıp arşa havaya, kızıllığıyla damlarken içi Bilemedim çözemedim, tümden ben bu gidişi Ne eri belli nede ötekisi, sahi kim hangisi dişi Becerip başaramadım, sen ki bilirsin niyetimi Çıkardım yerinden kirlendi, bak şu gönül deneni Koruyamadım verdiğin saf ruhu, naçizane bedeni Utanarak uzatıp, al derim ey mevlam, al emanetini...
Gururlu yaşadık günü, öyle süsledik şu yaşamı Karamsarlık kararttı, şimdi onursuzluk akşamı Ana süt verip, bağrına bastıkça canım paşamı Nice ebeveynler soruyor, bunca emeğim boşamı Kısmet hangisine, kurdamı bu nasip, acep kuşamı Bir yanı tereddüt, hakka mı tapacak, yoksa aşamı...
Kimi yüzüp durdukça, hülyalar dünyasında Boğulmaya az kaldı, ıssız derya ortasında Karınca dahi sessizce, ilerlerken sırasında Bazısı çekilişte oyunda, kaderin kurasında Herkes huzuru istesede, evinde yuvasında Kimi kalkıp kurt besliyor, kuzuların obasında Nitelik arayıp dursakta, biz adamın hasında El bel dil denen şey, bilmem kaçın rüyasında...
Ak güvercinler beslerim ben, onca savaşa inat Kartalda kim oluyor, gerecekmiş bana kol kanat Düzen oldu bittiler zamanı, ooh ye iç, yan gel yat Tuzum kuru cinsinden kişi, ne ederse etsin zevat Mahmuzla şaha kalkmalı, at olmalı bineğim, benim at Adeta uçmalı, esip hışım gibi gitmeli, tamda son surat işte umut özlem, işte gönlümde yatan, en büyük CiHAT...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CiHAT...!!! ( Dini ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CiHAT...!!! ( Dini ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir,yürekten gelen sesi şairim yazmış,yürek coşmuş,kaleminiz daim olsun,Dünyadaki bütün güzellikleri sayfanıza,Tüm çiçekleride size gönderiyorum.
Ak güvercinler beslerim ben, onca savaşa inat Kartalda kim oluyor, gerecekmiş bana kol kanat Düzen oldu bittiler zamanı, ooh ye iç, yan gel yat Tuzum kuru cinsinden kişi, ne ederse etsin zevat Mahmuzla şaha kalkmalı, at olmalı bineğim, benim at Adeta uçmalı, esip hışım gibi gitmeli, tamda son surat işte umut özlem, işte gönlümde yatan, en büyük CiHAT...!!!