Ne zariftir o, gün bitimleri kuşağı Türkuaza çalan serinlik nefesimde İnceden sızlayan bedenime Hırka olur ısıtırsın diye, an be an Umudu, düşlemekteyim…
Biliyorum; Artık asla sarmayacaksın. Yakmayacaksın cehennemî ateşlerde Şimdi yapbozun son kayıp parçasını Arıyorsun kırmızı bültenle.
Aklımın duvarları yıkık Bu yüzden çıplak nöronlarım. Vurma demiştim, ölürken binlerce Bozuk plakla yine aynı vurgularda İnatla, dönmektesin.
Biliyorsun; Üç kalemden yalnızca birindesin. Er ve ar’lardan sonra; mışlı mişli karelerde yürümektesin. Sevmiş misin sahi, düşün hele bir kere.
Gidişimin dudağına sus sürerken Mecburi dönüşleri almadın kaale Yine kıyıma yeşererek vurursan Zeytin tanelerim bakacak özlemle A’dan Z’ye, bilmektesin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sev-er-miş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sev-er-miş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine oldukça güzel bir serbest çalışma kaleme almış şairim. sevginin sevmenin ve ayrılığın yalnızlığın özlemin mısralara anlamlı şekilde yansıması. ahenkli bir akıcılık,betimlemeler ve vurgular yerinde. kalemi tebrik ederim.
"Bu ara anlık düşüyorum notlarımı günceme... "demiş şair Evet anlık ama doludizgin olmuş ,inceden vurulmuş gibi görünse de sitem Mermi hedefi bulmuş ama hedeften önce şair kendini vurmuş...
Sırlarınla severim şiirleri ,şiirden bana geçenleredir yorumum bilirsin sen beni...
La Luna . tarafından 5/16/2012 8:21:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmez miyim :) şair önce kendini sonra da yüreğini satırlara vurur, :) finalle hedef 12 den vurulmuştur değil mi?.. Çok teşekkür ederim sevgili Luna.. Sevgilerimle...
Mecburi dönüşleri almadın kaale
Yine kıyıma yeşererek vurursan
Zeytin tanelerim bakacak özlemle
A’dan Z’ye, bilmektesin…
final mükemmel
kutlarım Neşe Hanım
sevgilerimle