takvimler gösteriyor yaprağında onbir ağustos, bin dokuzyüz doksan dokuz; geldi beklediğim an yalnızca birkaç adım uzak altında bir akasyanın ay yüzlüm salkım saçak...
yüreğimin zamanla düellosu her saniye inim inim kurşun inercesine indi eridi yüreğimde gözlerin, asıldı kaldı gözlerim gökte suya düştü ümitlerim...
gelemedim sana uzaktan da olsa başımı eğip selâm bile veremedim; suçlu bendim, ben büyüktüm, sen küçük affet beni çocuk!
alır beni özlemin dalar giderim gökyüzüne gözlerin öyle derin yüreğimde kuyu kuyu, iki arada bir derede yerdeysen gökte ararım seni gözlerin, gözlerin nerede bilemezsin bu duyguyu...
kaç yıl daha filizlenir salkım salkım ellerin her gün bir daha ölürüm ve ben seni bir daha kim bilir ne zaman görürüm?
gördün işte ne haldeyim sen perakendesin, yalnızlığımı toptan al vitrin zengin görünsün sen çocuktun, çocuk kal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIĞIMI TOPTAN AL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIĞIMI TOPTAN AL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin bir köşesinde kalmış anıların tazelenmesi gibiydi sanki şiir Severek okudum ustalığın vermiş olduğu güvenle kalemden dökülen eseri üstadım Her şiirin gibi buda güzeldi Kutluyorum kalemi ve yüreği..... Saygılar
Şiir bu işte.Ne kadar güzel bir anlatım. Sitem de yazsa kaleminiz en güzel şekilde örnekliyor. Hem hece hem de serbest yazılmış dizelerde her zaman harikalar yaratıyorsunuz büyük bir ustalıkla. Her sözcük ne kadar dolu. Evimizin önünde akasya ağaçları vardı beyaz ve mor çiçek açardı bahar gelince pencereden hayran hayran seyreder, dokunurdum o güzelim çiçeklere ara sıra da koparıp ağzıma atardım çocuk ellerimle. Çocukluğumun güzelliğine döndüm resim ve şiirle.Varolsun kaleminiz.Selam ve saygılar.
Ellerine yüreğine sağlık dostum kutlarım derin duygular içeren bir şiir olmuş umut etmek her zaman güzeldir umarım yarınlar sana hep mutluluk getirir sevgiler
Yüreğin bir köşesinde kalmış anıların tazelenmesi gibiydi sanki şiir
Severek okudum ustalığın vermiş olduğu güvenle kalemden dökülen eseri üstadım
Her şiirin gibi buda güzeldi
Kutluyorum kalemi ve yüreği..... Saygılar