--------Attığım İlk Çığlığın Yıldönümüyken Bugün--------
Doğduğun günkü gibi sema yasta denirken Hiç kimse düşünmedi bereket yağdığını Sessiz ağıt yakılıp diyetim ödenirken Görmüyordu gözleri isyanlar sağdığını.
Hala doymamış gibi itilmeye hislerim Âleme aldırmadan gökten önce başlattı Oluk gibi sevgiyi salarken irislerim Bulut bile şaşırıp yağmuru yavaşlattı.
Attığım ilk çığlığın yıldönümüyken bugün Binlerce kez şükrettim Rabb’ime her nefesle İsyan bayraklarımı kaldırıp attığım gün Şaşkınlıktan dediler her kafadan bir sesle.
Sille tokat yüzümde ömrün geri kalanı İyisi mi diyorum hakkını vere vere Layığıyla yaşayıp kaderimde olanı Ölmeye yüzüm olsun göğsümü gere gere.
16 Mayıs 2012 / NÜS
Şiirime sesiyle renk veren ----de_soulmate’---ye sonsuz teşekkürler... sevgiler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--------Attığım İlk Çığlığın Yıldönümüyken Bugün-------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--------Attığım İlk Çığlığın Yıldönümüyken Bugün-------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğduğun günkü gibi sema yasta denirken Hiç kimse düşünmedi bereket yağdığını Sessiz ağıt yakılıp diyetim ödenirken Görmüyordu gözleri isyanlar sağdığını.
Hala doymamış gibi itilmeye hislerim Âleme aldırmadan gökten önce başlattı Oluk gibi sevgiyi salarken irislerim Bulut bile şaşırıp yağmuru yavaşlattı.
Attığım ilk çığlığın yıldönümüyken bugün Binlerce kez şükrettim Rabb’ime her nefesle İsyan bayraklarımı kaldırıp attığım gün Şaşkınlıktan dediler, her kafadan bir sesle.
Sille tokat yüzümde ömrün geri kalanı İyisi mi diyorum hakkını vere vere Layığıyla yaşayıp kaderimde olanı Ölmeye yüzüm olsun, göğsümü gere gere.
Attığım ilk çığlığın yıldönümüyken bugün Binlerce kez şükrettim Rabb’ime her nefesle İsyan bayraklarımı kaldırıp attığım gün Şaşkınlıktan dediler, her kafadan bir sesle.
Bende burasını aldım. Kaleminiz hiç susmasın efendim. Selam ve dua. Saygılarımla.
HAYATIN ZORLUKLARI DA VARDIR GÜZELLİKLERİDE HER ŞEYE RAMEN YARATANDAN ÖTÜRÜ SEVMEK LAZIM. MUTLU YILLAR İYİ Kİ VARSINIZ. GÜZEL ŞİİRE YORUM YAKIŞMIŞ HER İKİNİZİDE TEBRİKLER.BELGELİ...
Bugun senin dogum gunu sevincin bana nese getirdi gun bitene kadar gordugum yerde kutlayacagim dogum gununu. Ne guzel bir siir duygu caglamasi olmus anlam dolu misralarda. Yorum cok sevdigim DE SOULMATEN nefis bir solendi. Nice guzel yillara!!!!!!!!!!!!!!!!!Hayat inad.
:)) her yerden kutladınız MAŞALLAH... ben de şımardıkça şımardımm... kendi kendime şiir yazdım, hep başkaları mı sebeplenecek değil mi yaaa... Beni bu gün ÇOOOKKK mutlu ettiniz... Hakkınızı nasıl öderim bilmiyorum. Çoook öpüyorum. Sevgiler-selamlar.
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım. Sağlıklı, ailenle mutlu daha çok uzun yıllar diliyorum. İyi ki doğmuşsun be canısı. Kucak dolusu gelincik yolluyorum sana ve yanındada sevgilerimi...
Güzel dizelerdi Necla , yürek sesiydi su gibi akıcıydı üstadem,doğum günün kutlu olsun haz alarak okudum kalemini ve yüreğini kutlarım Saygılar selamlar
Dokunsalar aglayacagım, Neden bilmiyorum. Belki sevgi belki nefret sebebi, Kaçmak istiyorum gerçeklerden. Çünki onlar bile yalan ve acımasız, Tıpkı S.... gibi.
Haykırışları duyulmaz kimi zaman isyanda olanın ve yazıya döken hayatla kavgası olanın. tebrikler çok güzeldi
Bende doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım,sevgili arkadaşım,şiir mükemmel,seslendirmede öyle,emeğinize,yüreğinize ve kaleminize sağlık,kutlarım,sonsuz sevgilerimle...
Doğduğun günkü gibi sema yasta denirken Hiç kimse düşünmedi bereket yağdığını Sessiz ağıt yakılıp diyetim ödenirken Görmüyordu gözleri isyanlar sağdığını.
Hala doymamış gibi itilmeye hislerim Âleme aldırmadan gökten önce başlattı Oluk gibi sevgiyi salarken irislerim Bulut bile şaşırıp yağmuru yavaşlattı.
Attığım ilk çığlığın yıldönümüyken bugün Binlerce kez şükrettim Rabb’ime her nefesle İsyan bayraklarımı kaldırıp attığım gün Şaşkınlıktan dediler, her kafadan bir sesle.
Sille tokat yüzümde ömrün geri kalanı İyisi mi diyorum hakkını vere vere Layığıyla yaşayıp kaderimde olanı Ölmeye yüzüm olsun, göğsümü gere gere.
nice sağlıklı ve huzurlu elbette çok mutlu sevdiklerin ve sevildiklerinle ve tabiki benimle birlikte yaşlara inşallah arkadaşım iyi ki varsın iyi ki dünyaya gelmişsin iyi ki tanımış iyi ki sevmişim seni..
biliyorsun bir süre buralarda olamayacağım Johannesburg*tan Osmanı almaya gidiyorum ben gelene kadar kendine iyi bak
Hiç kimse düşünmedi bereket yağdığını
Sessiz ağıt yakılıp diyetim ödenirken
Görmüyordu gözleri isyanlar sağdığını.
Hala doymamış gibi itilmeye hislerim
Âleme aldırmadan gökten önce başlattı
Oluk gibi sevgiyi salarken irislerim
Bulut bile şaşırıp yağmuru yavaşlattı.
Attığım ilk çığlığın yıldönümüyken bugün
Binlerce kez şükrettim Rabb’ime her nefesle
İsyan bayraklarımı kaldırıp attığım gün
Şaşkınlıktan dediler, her kafadan bir sesle.
Sille tokat yüzümde ömrün geri kalanı
İyisi mi diyorum hakkını vere vere
Layığıyla yaşayıp kaderimde olanı
Ölmeye yüzüm olsun, göğsümü gere gere.
Tebrikler efendim kaleminizin kaviliyi gene satırları süslemiş daim olunuz selamlar saygıyla...