(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPATTIM ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPATTIM ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması, hüzünlerin uzak kalması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Bu kadar kolay mıdır sevdayı bıtırmek yaşanmamış saymak diyeceğim ama demiyorum çünkü artık kolay:)) Kutluyorum beğeniyle paylaştım. Saygı ve sevgilerimle.
Dayanmaz yürek acıya derde Geçen yıllarıma çekerim perde Şimdi mecnun gibi sevenler nerde Aşkın sayfasını kapattım şimdi
Çok acılar çektim çok çile çektim Yüreğime hasret tohumu ektim Bir sevda uğruna canımdan geçtim Sevda sayfasını kapattım şimdi
artık aşka inanmamaya ve isyan etmepemi başladın arkadaşım.ama haklısın.insanın karşısına sevgiden anlamayanlar çıkarsa işte sonu böyle olur...Ne insanlar var üzülmeyin, ben sizinle aynı fikri paylaşıyorum. Siz haklısınız .Hiç bir zamanda onun söyleyeceği yalanlara kanmayın.Yalanla kurulan yuvanın sonu fauldür. Kutluyorum Sizi .Şiiriniz çok güzel duygularla yazılmış ama karşında onu anlayacak kişi lazım arkadaşım.siz sabredin karşınıza mutlaka sizi anlayan birisi çıkacaktır.bir anne veya abla gibi sözümü dinleyin.yukarıda dediğim gibi ne insanlar var. Sizi kutluyorum.Puanım tam.Sonsuz selamlar….