tam da havadan sudan yazma zamanı ortalık güllük gülistanlıkken birden gökten kovalarla su döküldü şimdi camı açtım da, ortalık yeşillik kokuyor toprak kokuyor temizlik kokuyor böyle devam edersem ağlayarak kaçarsınız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlayarak kaçarsınız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlayarak kaçarsınız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet malesef aynı duyguları burada da yasadık yagmur ve fırtına estı gectı ama o toprak kokusu bır yayıldı anlatılmaz yasanır sıırınız her zamankı gıbı guzeldı degerlı dost
Üsteki komşum kovaya bulut doldurmuş.bende pencereyi bir açtım bulut başıma düşmüş daha üstten ne gelir derken gözüme bişye kaçmış sonrasında sakin mahalle temizlendi kökündeki ağac büyüdü. Yav bu aralar güneş olsda piknik yapsam diye çok düşünmeye başladım bende..... :-)
DÜŞÜNDÜRÜRKEN GÜLDÜREN ŞAİRE BIRAK NE OLURSA OLSUN BEN HUNİ Mİ ARIYORUM KAMAYA TAKILACAK ISLANMAYACAK BEYNİM OLMASADA.... YÜREĞİNE SAĞLIK... SAYGILAR VE DE TABİ Kİ İYİ BAYRAMLAR...
haklısın anlaşılan piknik konusunda. zaten yeşil alanda kalmadı en yakını amozon ormanları. balkonda yapmaya karar verdimde onada korkar oldum.Maç sonrası maganda kurşunu çıkıp mangalı falan söndürü sonra...
Moda konusunda da haklısın altı şapkalı düşünme tekniklerine gideceğim yakında iyi oluyor her rekteki huni bir arada görmek güzel belkide....:-)))
yaşasın huni kardeşliĞİ yaşasın kolları bağlı beyaz önlüğüm
:) piknik yapanlara hep imrenirim ama piknik olayı hiç bana göre değil. ya zaten ottu çöptü derken bide börtüsü var böcei var kenesi var'ayvası var narı var...'
diyorum ki bu hunilerin rengini mevsime göre modaya uyarlasalar. temsil, turuncu, sarı, yeşil, mavi, pembe... her renk olsa :))))) ne güzel olurdu...
SULAR KİRLENDİ; HAVALAR BOZUK Ne yapacağız şimdi sayın yazarım :)) Bir reçete yazsak ne diyeceğiz ki halimize ahvalimize.)) Ne de olsa bugün salı. Gökyüzüde sallanır bakarsın) Dışarda yağmur havası var da.)