kifayetsizliğinin yüzüme sürüldüğü arda kalan günlerim yok olmaya ramak kalan ömrümde tükenişlerin sıralandığı menzilde , duyarsızlığına dur deme vakti. ödül olmalı akıtılan yaşlarıma...
sözlerim hiçte ağır değil sadece dinle kaybettiğin ben,ezecek seni hayalimle algılayacak fikrin aldatmanın acısını ihanetine birde yüreğin eklenecek sırtından bıçaklıyacak sözlerin sus düşün duyarsızlığın felaketini saplandıkça bağrına sevdanın ateşi kölesi olucaksın duyguların yanılıgıların kahredicek seni kör bir kuyunun dibinde son bulacak sevmelerin bütün günahların lava dönüşecek gözlerinde perdelerin inecek güne karanlığa bürünecek ömrün...
döküldükçe günahların önüne çırpınacak yüreğin kaldıysa merhametin ,sızlanacak daralıcak ruhun ayazlarda savrulacaksın kahredişlerin yüz çevirecek ruhun terk edicek seni...
tek şartla kulak veririm sözlerine hadi başla aldatmanın dayanılmaz ifadesini seyyah olup gidişinden bahset bir gece karanlığa yol almandan ardına bile bakmadan terkedişini sözlerinle beni öldürdüğün geceyi...
karmaşık sözlerin arkasına sığınmadan hilesiz ,düzensiz yol al yüreğin konuşsun sen sus yine alabora etme umutlarımı terk edişin habersizdi bari.! gelişin fedakar olsun...
doyamadan sana ihanetin kollarına nasıl atıldığını üzerinde kokum hala dururken haram ellere uzandığını anlat...
bilirmisin ki... soğuk gecelerin ayazında beklemeleri içine kaplanan hislerin nasıl titrediğini...
yokluğunla pejmurde ben kaç defa yenildi duygularına enkaza dönen yüreğim yarelendi vefasızlığın adı sardı tenimi dirhem dirhem sızladı anılarım...
oysa ki... onca ömrümün sahibiydi yüreğin aldanışlarıma çekmiştim tekrar kalemi bir bekleyişti yaşanılan günlerim sen bende ben sendeydim güya... nefesindim aldığın titrerdin üstüme nerde o sözlerin...
KAÇ DEFA YENİK DÜŞTÜM DUYGULARIMA... KAÇ DEFA PARÇALANDI NEDENSİZ DÜŞÜNCELERİM... SUS... ANLATMA ... SON OLSUN BU KONUŞMA ... BİR DAHA TUZAK KURMA SENSİZ HAYATIMA...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDEL/İNİ AĞIR ÖDEDİ YÜREĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDEL/İNİ AĞIR ÖDEDİ YÜREĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne desem gülyüzlüm. bunaltır bu acılar insanı.. boş ver takma kafana sen birgün değil bin ömür verirsin cana o kaybettiğine yansın elveda iyi ders verir ona.. sevgiler......
İlk kez hissettiği şeyler sonunda “aşık oldum” diyebilen bir insan dünyanın en şanslı insanıdır. Nefes aldığı sürece herşeyi unutabilir ama o aşkını asla. Belki başkasını daha çok sevebilir, başkası ile daha güzel günler geçirebilir. Ama ilk aşk asla hatırlamak istemiyeceğimiz kadar kötü olmaz
KAÇ DEFA YENİK DÜŞTÜM DUYGULARIMA... KAÇ DEFA PARÇALANDI NEDENSİZ DÜŞÜNCELERİM... SUS... ANLATMA ... SON OLSUN BU KONUŞMA ... BİR DAHA TUZAK KURMA SENSİZ HAYATIMA...
SENİ BİR ÖMÜR SEVGİSİZLİĞE MAHJKUM EDİYORUM......
ELVEDA...........
duygular uslanırsa dost kutlar sevgiler sunarım...
GÜZEL V EDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ ..SELAM VE SAYGI