Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,anneler cennet melekleridir,cennet analarımızı ayaklarının altındadır o nedenle onlara saygının en büyüğü layiktir değerli dost.Değerli dost fevkalade güzel bir eser,yürekten coşmuş kalem yazmış, Kaleminizde ki mürekkep,yüreğinizdeki duygular hiç bitmesin,Kaleminiz daim olsun,yüzünüz hep gülsün,Dünyadaki bütün çiçekleri size,bütün sevgileri yüreğinize gönderiyorum,
bir anneye verilen en güzel hediye ona yürekten dökülen nagmelerın sesıdır harıka yazmıssınız sizlerle aynı ortamda bulunup sizleri tanımak büyük bir jeyifti ablacım selam ve saygılar sakaryadan izmire
anneler annelerimiz neler neler yazarız yazarız ama bir yanı hep eksik oluyor ben yazamadım o kadar uğraştım annecigime bir şiir yazamıyorum...belkide onunda şair olmasından kaynaklanıyor))) gülen gözlerin hiç buğulanmasın canım arkadaşım...sevgilerinle kal..anneler günü/günümüz kutlu olsun..
İçten yorumun için teşekkür ederim genç arkadaşım. Annen harika bir insan benim can arkadaşım. Ne söylesen yazsan az gelir onun için. İkinizi de tanıdığım için mutluyum. Anneler gününüz kutlu olsun. Hoşgeldin şiir dünyama. Sevgiler İzmir'den.
Tatlı dillim güler yüzlüm e ceylan gözlüm, Gönlüm hep seni arıyor , NEREDESİN SEN..?
Yaşadıkça hep içimiz titreyerek anacağız onları... ve...teselliyi kendi yavrularımızda bulacağız. Anneler gününü ve güzel dizelerini kutluyorum. Sevgilerimle....
Bu sabah Mayıs’ın latif güneşi gülümsüyor, Özel günlerin ibresi Anneler Gününü gösteriyor. Öyle bir özlem ki gözler nasıl buğulanmasın, Bir can anneciğim diyerek hatıralarda geziniyor. 13.05.2012-Ahmet BOZTAŞ
Ne zaman elime kalemi alsam annem için, bilirim ki mutlaka eksiktir şiirler. O deryalara bedel duygu yoğunluğunu tarif etmeye yetersiz kalır kullandığım ifadeler… Bu özel günde annenize özlemi çok güzel dile getirmişsiniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum. Anneler gününüz kutlu olsun…
Evet hocam şiirler eksik bir yanım eksik. Özlem tavan yapıyor böyle özel günlerde. Şiirime gösterdiğiniz önem özen ve beğeni için teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar İzmir'den.
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
" Anneler Günü Kutlu Olsun "
İçime dokundu şiir arkadaşım...tebrik ederim ...biz annemizi özleyenlerdeniz artık ....ruhları şadolsun... Tüm annelerin günü kutlu olsun..sevgilerimle arkadaşım....