(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün sağır geceler kör olur ya bazen saatler geçmez.Hasretin koynunda boynu bükülür aşkın.Öyle özlenir ki yâr dar gelir koca şehir..Çok güzeldi bu kör ve sağır gecelere yakılan gazel.. Yüreğine sağlık arkadaşım İZMİR'le sevgilerimle kal.
“Aşk boynu bükük Kıskanç bir hasretin kokusunda gizli…”
Hep kısa şiirlerden Korkmuşumdur oldum olası. Sanki bir duygu patlaması Yaratacak diye bana sancısı !...
İçime hüzünler dolandı, Yine ruhum kımıldadı; “Gün sağır, Dilsiz…” Demişsiniz ?! Birden bire !... korkularımı erken ateşlemişsiniz Ve “Aşk boynu bükük” diye, Devam etmişsiniz bu gize ! Ateşli imgeleri fırlatmışsınız içimize !!! Görünen alt tarafı üç kelime Ama kökü hayli derinlerde…
Teşekkürler düşünen, Ve de düşündüren kaleminize !!!......
Onatça tarafından 5/17/2012 1:17:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Günler geçiyor Sensiz. Gün sağır Dilsiz. Saatler ilerliyor Sessiz. Aşk boynu bükük Kıskanç bir hasretin kokusunda gizli…
sevgili arkadaşım.şiirinde hasreti,özlemi,günlerin sana hiç bir şey bırakmadığını.ve boynun bükük halde sevgilinin yolunu gözlediğini anlatmışsın.bu kısacık şiirinde .şiir kısa ama anlamı çok büyük.Bak bir düşünür ne demiş?(Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır. Bugün yarına dünle beslenerek yol alır. -Bertolt Brecht ) Sende sevgiyi boynunu bükerek beklemeyeceksin.belki ilk adımı senin atman gerekecek,ona ulaşmakl için.Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, bir insanin özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi, bir insanın bir tanesi olmalı ki o bir tanesini arayıp bulabilsin..su misali okunası bir şiirdi sevgili arkadaşım.Kutlarım sizi.Sevgiler,selamlar. Puanım tam selamlar .
Gözlerim gözlerini, ellerim ellerini arıyor, Sen olmayınca renkler ilgimi çekmiyor. Nasıl da isyankâr ibreler, yerinde sayıyor, Senden uzaklarda günüm geceye benziyor. Takvimin işaretinde görüyorum hayalini, Sen dolu anılar hasretliğe teselli vermiyor. Kendine iyi bak, soğuktur dağların kuzeyi, Yosunlara sor, merak ediyorsan şu halimi. 15.05.2012-Ahmet BOZTAŞ
Eşinizin, çocuklarınızın yanına siz olmadan gittiğini okumuştum bir paylaşımınızda. Kısa süreli ayrılıkların ardından söylenmiş sözlere benziyor bu özlem dolu ifadeler. Bu duygularla kaleme aldığım gönül incilerimi yorum sayfanıza armağan ediyorum. Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Evet hocam sağlık nedeniyle gidemedim İsveç'e. Zaten kızıma hasretim,eşimde gidince kendimi yalnız hissettim. Teşekkür ederim beğeniniz nazik ve naif yorumlarınız için. Selamlar Saygılar İzmir'den.
Yüreğine sağlık arkadaşım İZMİR'le sevgilerimle kal.