annem
“benim için her hangi bir kadın değildin
bulunmazdı senin eşdeğerin annemdin sıcak bir yuvada bize kol kanat gerdin doldurmaz yerini hiç bir kadın annemdin hep vardı gülümsemen ama hiç gülmedin yokluklar içinde sızlanmayı bilmedin toprak oldun ama benim için ölmedin yokluğunda bildim değerini annemdin aklımda hep gülümseyen güzel gözlerin hayattan süzmüş damıtılmıştı sözlerin anneye sarılmak en güzeli hazların anneler gününde özlemimsin annemsin…” 13.05.2012 bayram eser |
............DERTLERİMİZİN TESİRLİ İLAÇLARIDIR............................................................................
............SEVİNÇLERİMİZİN MENBAĞI, EVİMİZİN EN HAS GÜLÜDÜR ANNE..............................................
............ANNE HER EVLADIN EN KUVVETLİ YANIDIR.......................................................................
............BİZ ÜZÜLÜNCE ÜZÜLÜR, BİZ SEVİNİNCE SEVİNİR ANNEMİZ....................................................
............EN GÜZEL ŞİİRLER ANNELERE YAZILMALI DERİM HEP............................................................
............ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ...............................................................................................
............BEN DE YAZIP ASTIM AZ ÖNCE BİLMİYORUM Kİ GÜZEL Mİ?....................................................
............Saygılar................................................................................................................
............Selamlar................................................................................................................