Sevgili "AhirzamanMeleği" nin KABE adlı şiirini okudum. Onun bu içten hasretinin verdiği duyguyla kendisine bu Tesmiye (Akrostiş) yi kaleme aldım. İlham kaynağıma teşekkür ederim.
Nasipse gelir der Hint’ten Yemenden İsterim Allah’tan canım Beytullah, Lütfedip çağrılsak Ebu Kubeys’ten Bahtıma yâr olur canım Beytullah.
İnayet Allah’tan biz vasıtayız Lahuti âlemde sır kayıttayız Geçici dünyada, son taşıttayız İradem kâr olur canım Beytullah.
Nurunda dönerim pervane gibi Maşukum aşkınla divane gibi Ezanla yükselen mezene gibi Karşında dur olur canım Beytullah.
Kalbimde aşkını Mevla’mız bilir Ellerim niyazda Ona yükselir Dilerim aşkıma nasibim gelir Emrine ram olur canım Beytullah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYTULLAH AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYTULLAH AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam o kadar güzel olmuş ki okurken gözlerim yaşardı. İnşaallah N İ L B İ L G İ N M E K K E D E gerçek olur. Kaleminiz daim olsun .. Saygılar.. Nil Bilgin
dilerim ustam nasip olur da gidersiniz Canımız Beytullah'a. ve orada Urfalı Yusuf Nabi'nin muhteşem beyitlerine benzer dizelerle dönersiniz. selam ile...
Kalbimde aşkını Mevla’mız bilir Ellerim niyazda Ona yükselir Dilerim aşkıma nasibim gelir Emrine ram olur canım Beytullah.
ALLAH NASİP ETSİN GİDİN GÖRÜN GÖRÜN YAŞAMAK BİR BAŞKA ORDA O HAZI BİR DAHA BİR DAHA YAŞAMAK İÇİN ALLAHA YALVARIRSINIZ ORASI ÇOK BAŞKA BU YAŞANTIDAN ESER YOK ORDA TÜM RUHUNUZLA ALLAHIN HUZURDA OLMAK ÇOK FARKLI ALLAH NASİP EDERİ İŞALLAH
Kabe Evi Cebrail Elçisi Adem Halifesi Muhammed Habibi Biz Günahkar kulu Davet edilirmiyiz O bahtiyarlığı erişmiyiz İnşaallah Hocam çok güzel ifade etmişsiniz Beytullah aşkını.