(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşünen Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşünen Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkürler düşünen düşündüren şair tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
Hanımefendi perşembenin geleceği çarşambadan belliydi ! :)) Galiba önce ruh sağlığı. Çözemiyeceğimiz sorunlarda yardım talebinde bulunmak daha akıllıca. Akıllı insan başkalarının aklını da kullanır, malum. Tebrik eder saygılar sunarım.
Çocukluk yıllarımda karşılaşmıştım bu adamla. O zamanlar da düşünürdü ama,bu kadar kederli değildi.İyice de çökmüş!.. Haklı da. N'olacak,bu memleketin hali ?..
Teşekkürler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ tarafından 5/12/2012 2:30:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
BEN ŞİMDİ ONUN OTURDUĞU YERE GİDİP SORACAM BAKIRKÖY BURADAN ALTI SAAT SÜRER UMARIM SORUMA DÜZGÜN CEVAPLAR VERİR.KESİN DOKTOR ONU ANLAMAM İÇİN BENİ UZUN TUTAR ORDA BİLSEMDE.dÜŞÜNCELERİMİ OTURAN ADMALA PAYLAŞACAM NE DÜŞÜNÜYOR DİYE....
Sakın bana sormayın kafam dolu osmana sorun osmana!!!!!!!!!!!! İlaç gibisin sana uğramadan geçmek istemiyorum bütün sitresimi alıyorsun söyle sen bu sözleri nereden buluyorsun?yüreğini kutladım selam ve dua ile
neyine sorcam
hem sorsam
bilir mi bakalım ,
iki kere ikinin yan yana yazıldığına ettiğini yirmi iki
her dizen gülümsetiyor,
yüreğine sağlık dost