bu akşam kader anıymış şampiyonluk maçı varmış CimBom ve SarıKanarya kozlarını paylaşacakmış bir topun peşine koşacak kupayı alacaklarmış iyi olan kazansın demiyorum tabi SARIIIII?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarııı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarııı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insan ömrünü neye vermeli Harcanıp gidiyor ömür dediğin Yolda kalan da bir yürüyen de bir Harcanıp gidiyor ömür dediğin Yüreğim ürperir kapı çalınsa Esleyen yelimden hile sezerler Künyeler kazınır demir sandıkta Savrulup gidiyor ömür dediğin Dışı eli ...yakar içi de seni Sona eklenmeli sözün incesi Ayrılık gününü kör dereleri Bölünüp gidiyor nehir dediğin Bir insan ömrünü neye vermeli Para mı onur mu taş dikenli yol Ağacın köküne inmek mi yoksa Çırpınıp duruyor yaprak dediğin...
bu akşam kader anıymış şampiyonluk maçı varmış CimBom ve SarıKanarya kozlarını paylaşacakmış bir topun peşine koşacak kupayı alacaklarmış iyi olan kazansın demiyorum tabi SARIIIII?
BOŞ VERİN MİLLET CEBİNİ DOLDURUYOR SİZLERDE ONLARIN PARA KAZANMASINA YARDIM EDİP ŞAK,ŞAK YAPIYORSUNUZ ÖNEMLİ OLAN MİLLİ MAÇTIR GAYRISI BOŞ
Çocukluk yıllarımda,anneme en iyi futbol topunu aldırır,maç başına kiraya verirdim. 90 dakika boyunca da,saha kenarında beklerdim tabi. Maçın sonucundan çok,topun selameti önemliydi. Bugün de,maçın sonucundan çok,sonrasında neler olacağını merak ediyorum. Umarım,kimseciklerin canı yanmaz.. Geçen yıl yaşananlar,biraz gözümüzü korkuttu doğrusu..
aslında bu tablo muhteşem bir zenginlik diyorum ikisinede helal olsun amma fakat son bir senedir maçların kalitesi artytı gibi hadi yalanlayın dimiiiiii yalanlayamıyorsunuz...
yok,sul tarafından 5/12/2012 5:08:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
o silahtan o mermi çıkınca onu heyecanlandıran o duygu ne ise onu hapsetmek lazım yani ne dense az vallahi aslında bunun karşılığı idam olmalı işte idam birtek burda işlemeli birde şu apo denende ikisi de bence ayni küfede....
şeytanın dır kırmızının tapusu
lacivert desem okyanuslar küser...
renksiz kalsam siyah beyaz anlaşılır.
eeee nolcek şimdi ?