(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben olmalıyım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben olmalıyım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samimi dileklerine arzularını yazan yürekli kalemine sağlık malesefki şimdi o aradıklarımızı bulmak zor biz iki yüzlü riyakar insacıklarla uğraşırken şimdi dört yüzlüle türedi işimiz çok zordostum bu tür insanlara hiç bir sıfatı uygun bulamıyorum bunlar çokurun çukuru varlıklar,sadece şunu söylememde yarar olabilir "ya olduğun gibi ol yada göründüğün gibi görün".Duygularını emeğini yüreğini kutladım selam ve dua ile.
Elbette bu alemde bizlerde varız önce kendimizden başlamalıyız düzen malesefki toplumda büyük yaralar açtı ruhumuz zedelendi Allah bizlere hidayaet etsin saygılar sunuyorum selam ve dua ile kalınız efendim.
teşekkür ederim Hülvani bey , önce kendimizden başlayalım dedik bu sabah hani önce kendimizi düzeltebilirsek hesabı , toplum bir yerlere sürüklüyor insanı ve bir süre kendimizi tanıyamıyoruz ...ilginize ve emeğinize tekrar teşekkür ederim eksik olmayın efendim selam ve hürmet bizden...
Saygılar.........