Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASKE/SiZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASKE/SiZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu konuyla ilgili yazacaklarim olur elbette.. size katiliyorum, ama ve lâkin ben, bu siirimde olmasi gerekeni, olmazsa, olmazlarimiz adina yazmis bulundum.. selamlarimla...
Sevgi ve saygının hakim olduğu toplumlarda sosyal düzenin çarkları düzgün döner, insanlar mutlu olur hiç şüphesiz fakat günümüzde temkinli olmaya o kadar çok sebep var ki! Ne mutlu özü sözü bir olanlara, ne mutlu kendine yalanlardan uzak bir dünya kuranlara... Paylaşımınızı bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
Çok güzeldi canı gönülden tebrikler insanın içide dışıda bir olmalı kutluyor saygılar sunuyorum..
Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
Ya olduğun gibi görün.Ya da göründüğün gibi ol. Bu zamanda maskesiz insana rastlamak çok zor. Duygular kısa ve öz anlatılmış. Kaleminizi kutluyorum.
Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
Doğru söze ne denir? Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
Çok anlamlı bir dörtlük kutluyorum selamlar.........
Severken sevgiyi güzellikli bilmeli.. Sevgi saygiyi herseyde, temel almali.. iyi niyetin en güzeli, maskesiz olmali.. Yasamin en güzeli, ask`la dolu olani...
Çok güzel dizelerdir, anlamlı mısralardır. Kalbi, gönülü güzel olanlar her bir şeyi güzel görmekdedirler. Kutlarım, şairim. Sayğılarımla.
Zarif bir dörtlüktü içinde ince mesajlar içeren.Hocam gene güzeldi uzun uzun anlatmaktansa kestirmeden dönmek gibi içi dolu bir anlatım.Saygı ve selamlarımla efendim.
Yaşamın en güzeli, aşk'la dolu olanı...
Daha ne eklenir,
çok güzeldi anlamlar,
selâmlarımla..
glenay tarafından 5/15/2012 8:30:29 PM zamanında düzenlenmiştir.