(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜŞÜRKEN ŞÜPHE İBLİS İFRİTLİ EYLÜL GÜNCESİYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜŞÜRKEN ŞÜPHE İBLİS İFRİTLİ EYLÜL GÜNCESİYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne cok zaman oluyor sayfana gelmeyeli sevgili kardesim . özlemisim siirlerini... icime sindire sindire okudum . eksik kalislarimi affet olur mu ? ..........
Saygıdeğer Şükran hanım,öncelikle,sizin gibi usta bir kalem ehlinin eserleriyle geç tanışmamın üzüntüsünü yaşadığımı belirtmek isterim.Harika anlam yüklü bir şiir okudum değerli kaleminizden,sizi kutlar,saygı,selamlarımı sunarım.
Yürek yakan derin sözlerle var edilmiş şahane bır çalışma okudum sayfanızda.
Sevda sanmaları,gercek sevdanın sevdalanana çoğalması,sevda ile yüzleşme ...anlam çikarilabilecek bır çok cumle içerisinde sadece gözüme çarpanlardi şiiriniz içinde.
beklemeyen görmez gelmeyeni kaçtığını, bahaneye sessizce bakma aynalara sen içi göstermez
sen, gel – ince meâl şiirde sen gelince kalkacak ünlem hayıflar deminden azade su alsa da batmadı insanlığında yürüttüğüm söz yara karamda
...
şimdi eylül anın
ve dahi yaşadığın
ifrit iblis sancın tutsa da ...
Çok güzel şiir kutlarım. Vede tebrik ederim yüreğinize sağlık. Sevmek yürek işidir. Sahte sevgiler şimdi ifritin elinde, Suçlular suçsuz mahzun, nazlı nazende yürekler suçlanıyor çok yazıkki. yürekler yaralı yürekler yaslı, sahtekar sevgilerde zer zebil. Sevgiler Selamlar Dualarımla beraber size...
fakat ben burada uzun bir mola verdim Değerli arkadaşım çok dokundu zaten dokunsalar ağlarım ve işte bu kısmı zira ne vakit aynaya baksam *ey görünmeyen acılarım ey aynalara düşmeyen yar/alar/ım ey içimdeki küskün çocuk
ve ey aynada gülümseyen yabancı kadın derim..
neydi sevmek böyle
hiç görünmeyen kelepçe belki de...
teşekkür ederim o güzel yüreğin elem keder görmesin değerli şair
özlemisim siirlerini... icime sindire sindire okudum .
eksik kalislarimi affet olur mu ? ..........
can-i gönülden kutluYorum............. sevgilerimle..........