(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne alırsan bir YTL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne alırsan bir YTL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eksik kalma sen de On al, bir gül evde Ne kadar da doğru,özellikle biz bayanlar için... Ama yine de en azından ufacık birşey bile bizi mutlu ediyorsa bir zararı yok bence...ölçüyü kaçırmamak koşuluyla tabiki... Tebrik ederim yine birçoğumuzun yüzeysel olarak bile bakmadığı,düşünmediği bir konuyu herzamanki eleştirel kaleminizle renklendirmişsiniz...
kalmadı artık 1 ytl lik yerler kandırıyorlar içerisi çok pahallı...hay allah enteresan yine şiiriniz...çok güzeldi tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
On al, bir gül evde
Ne kadar da doğru,özellikle biz bayanlar için...
Ama yine de en azından ufacık birşey bile bizi mutlu ediyorsa bir zararı yok bence...ölçüyü kaçırmamak koşuluyla tabiki...
Tebrik ederim yine birçoğumuzun yüzeysel olarak bile bakmadığı,düşünmediği bir konuyu herzamanki eleştirel kaleminizle renklendirmişsiniz...