(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZ BİR İSYANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZ BİR İSYANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında her insanın yeri zamanı gelmitirki bazen isyan etmek zorunda kalır kimisi kazasız belasız atladır kimiside büyük hatalar yaparak hayatın gercek yüzleri allah afetsin diyelim
ÇOK DEĞİŞİK BİR ŞİİRDİ.YÜREĞİNDEKİ BUNALIMLARI ÇOK DEĞİŞİK BİR BİÇİMDE ANLATMIŞSIN.NİYE YOK OLUYORSUN KARA DELİKLERDE .AYDINLIĞA ÇIK.İN AŞAĞIYA BAK AŞAĞIDA SANA KUCAĞINI AÇMIŞ BEKLEYEN BİR DÜNYA VAR.KARAMSARLIK NİYE,BUNALIM NİYE.BELKİ YERDE SENİ ÇOK İYİ ANLAYACAK BİRİ ÇIKACAK.RESMEN BİR DEPRASYON ŞİİRİYDİ.ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİN ,BU DUYGULARI.ALLAH'A İNAN GÜVEN .SABIR ET ŞÜKÜR ET OLAYLARA TEVEKKÜLLE KATLAN OĞLUM.KİMSE AİLESİNİ VE ÇOCUĞUNU KENDİSİ SEÇEMİYOR MAALESEF.KADERİMİZDE NE VARSA O.BELKİ SENDEDE HATA VAR.AİLENE YAKINLIK GÖSTEREMİYORSUN.OLAYI İYİCE DÜŞÜNÜP,EMPATİ KURUP ÇÖZMEN LAZIM OĞLUM.İSYAN ETMEKLE OLMAZKİ SEN SADECE ALLAH'A DAYAN GÜVEN KENDİNİ O'NA TESLİM ET.ASLA VE ASLA İSYAN ETME.BU DÜNYA BİR SINAV YERİ.HERKES BİR TİYATRO SAHNESİNDE ROLÜNÜ OYNAYIP GÖÇÜYOR BU DÜNYADAN YAVRUM.SABIR SABIR SABIR.....KUTLARIM PUANIM TAM SELAMLAR…..
GÜZEL SÖZ...
Kim kötü ve çirkin bir iş görürse onu eliyle düzeltsin; eğer buna gücü yetmiyorsa diliyle düzeltsin; buna da gücü yetmezse, kalben karşı koysun Bu da imanın en zayıf derecesidir
'Eğer sizi üzen kişilere, hala selam verebiliyorsanız; Bu vicdanınızın sadakasıdır.
En büyük felaket günahların ağırlığı altında ezilerek ümitsizliğe düşmektir
şiişşşşttttttt çok değilmi bu isyan:) bir sebebi vardır o seni senden çok düşünür merak etme yaşanılan herşeyde bir hayır vardır.birazcık sabır ve deki..bu derdim var ama o dertden büyük sen varsın....bide öle dene bak ne oluyo