Gözden uzak kalınca el mi olduk sevdiğim Dillerin mi tutuldu muhabbetle yormazsın. Gönül seni arzular gül yüzlüm neredesin Selam sabah kesildi hatırımı sormazsın.
Her zorluğu geçtim de yokluğuna yenildim Hayat boyu koşturdum deli fişek denildim Bölge şehir dolaşıp her makama binildim Üşütürsün yad elde kollarınla sarmazsın.
Vadilere sığmayan akan sular duruldu Zamana yenik düşen çelik beden yoruldu Azalarım gerilir uykular haram oldu Acılar içindeyim şu halimi görmezsin.
Susuz canlı yaşamaz ot bitmez çorak yerde Aramızda dağlar var örüyor kalın perde Geceler şahit olur düştüğüm zorlu derde Uzaklardan seyreder ellerini sürmezsin.
Toz konduran cümleyi ağır dille tersledim Gül koyarak ismini menekşeyle süsledim Tomurcuk dallarını gözyaşımla besledim Sonbaharda tükendi tek bir çiçek vermezsin.
Tuz bile eritemez kalbindeki buzları Eskiden korkutmazdı zemheri ayazları Günden güne çoğalır saçımın beyazları Hüznümü paylaşarak dertlerimi sermezsin.
OZANMERDAN yüklendi deryadan aldı payın Engellere takılır hedefi vuran yayın Kader terse çevirir yıkar tahtı sarayın Dünya kimi güldürmüş sevgisiz yeşermezsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözden uzak kalınca el mi olduk sevdiğim Dillerin mi tutuldu muhabbetle yormazsın. Gönül seni arzular gül yüzlüm neredesin Selam sabah kesildi hatırımı sormazsın.
insanız hepte kim bilir neler oldu da soğudu aramaktan,ya da o bekliyordur bir selam çok güzeldi dizeler konuşmuş yüreğiniz ozanım saygılar.