Bir yabancısın demeden hemen sardın beni Sen köylü kızı olsanda seviyordum seni Güzellik soyunda vardı ordan alnış geni Çakıllı yollar sonumuz olamaz sevdiğim...
***
Son ayrılık olacakmış, vedalaştık köyle Elin avuçlarımdayken sevdiğini söyle Ben hayatımı adadım oldum sana köle Çakıllı yollar sonumuz olamaz sevdiğim...
***
Bilmeden beraber girdik ölüm denen yola Durduk birden anlamsızca sordum neden mola Gelmez oldu sesin sesin, bir baktım ne ola Çakıllı yollar sonumuz olamaz sevdiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAKILLI YOLLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAKILLI YOLLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okuduğumda kurgu olamasını diledim ama her dilek kabul olacak diye bir şey yok. çok üzüldüm çokkk :( sözün bittiği yer denir ya işte öyleyim şu anda diyecek söz bulamıyorum........
Ne güzel başlamıştı hikayeniz.Donup kaldım sonlarında.Gülümsememin yerini buruk bir iafade aldı. Duyguların aktarımı çok güzeldi.Hüzünde olsa beğendim.Kutlarım.