Kirli eller el ele, sarılmış ince bele Şeref namus şikeli, haklar kapılmış yele Şuh naralar atıyor, topçu maçı satıyor Yasalar seyre dalmış, şamar atıyor kele.
Yapılanlar çok ağır, bizim hakem pek sağır Bu iş masada biter, istersen “Hızır” çağır İlke rayından çıkmış, ar duvarını yıkmış Kafası hınzır gibi, sen istersen ruh çağır.
Çirkeflere hak vermek, çirkeften öte şeydir Tüm kesimler ortaktır, sen gel nişadır değdir Sahte para gibiler, kör bir kuyu dibiler Çok pis bir kokusu var; lağım, çukurda beydir.
Aşikâr şike yapan, hayvan bile olamaz Domuz kıskanç değildir, dişisi tek kalamaz Önüne gelen yapar, en tepede yer kapar İlahi adaletse, devre dışı kalamaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şike Ar Duvarını Yıkmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şike Ar Duvarını Yıkmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşikâr şike yapan, hayvan bile olamaz Domuz kıskanç değildir, dişisi tek kalamaz Önüne gelen yapar, en tepede yer kapar İlahi adaletse, devre dışı kalamaz.
Şair arkadaşımdan hisse alınacak çok güzel dizeler. Sağlıcakla kalınız...
Domuz kıskanç değildir, dişisi tek kalamaz
Önüne gelen yapar, en tepede yer kapar
İlahi adaletse, devre dışı kalamaz.
Şair arkadaşımdan hisse alınacak çok güzel dizeler.
Sağlıcakla kalınız...