(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Binbir gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Binbir gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Binbir gece’lik Masal’larım var benimde Ne yapayım ? Şehrazât İzin vermiyor ki Anlatayım ! her insanın binbir gece masalı v ardır hralde kutlarım güzelsi şaire hanım.
EyvALLAH her sözünüze başım gözüm üstüne ... Her sözünüze verecek yanıtım var amma ne lafı uzatacak mecalim ne halim var ... Lakin bilene Her sözüm İyimserdir Bu böyle Biline ... Teşekkür ediyorum kıymetli yorumlarınız için. Saygılarımla !
şairim sağ insana da başkası hayır yapmazmı allah rahmet etsin büyükbabanıza ama biraz klibik miş anlaşıoldığına göre çünkü, çay içerkene bizim avratlarımız ne zaman boşalacak diye ordan ayrılmazki tıngırdatma gereği duyulsun şairim bizim buralarda "EŞ" beslenmez, eş ile aynı çatı altında bir ömür boyu yaşanır, (buralarda besleme konusu biraz farklı yani) bizim ailede eğitmen yok şairim buda bizim nasibimiz olsa gerek yani ne leb gördükkk nede leb lebi gördük nede duyduk
Babam sağ kendi hayrını kendisi yapar da , Rahmetli büyükbabam derdi ki : çay içerken bardağım boşaldığında çay kaşığını boş bardağın içerisine biraz sesli bırakırım ,çayımın bittiğini anlayıp ta tazeleyemeyen eşi ben evde beslemem ... Ona göre diğer hayat görüşlerini tahmin edebilirsiniz. Harikulâde bir Eğitmendi ... Böyle şanslı bir nesil'iz ... Leb demeden leblebiyi anlamak yetisi bahşetti bizlere ... Mekanı Cennet Olsun ... Özlüyorum ...
Masal’larım var benimde
Ne yapayım ?
Şehrazât
İzin vermiyor ki
Anlatayım !
her insanın
binbir gece masalı v
ardır hralde
kutlarım güzelsi şaire hanım.