uzayıp giden gecelerde sabah bir türlü olmaz bir saga bir sola dönersin buz tutmuş yatagında.
teype bir kaset koyarsın, kemanın acı nagmeleri gelir kulagına. bir şiir yazmak istersin kagıt,kalem düşman gibidir birbirine
sabah bir türlü olmaz siyah saçlı siyah gözlü güzeller güzelinin hayali,gitmesin diye gözlerin bir türlü kapanmaz.
aglarsın kemanın içli nagmesiyle saat bilmem kaç olur bir saga bir sola dönersin buz tutmuş yatagında gözlerin şişer uykusuzluktan ve aglamaktan...
sabah ezanı okunur camilerden o ilahi daveti dinler aglarsın yüce RABBE sıgınırsın uzayıp giden gecenin seher vaktinde el açıp dua edersin vefasız sevgiliyi şikayet için ama bir türlü beddua edemezsin kıyamasız ona sana kıyıp yuva kurmuş olsada sen mutsuz o mutlu gelir geçer günler geceler yıllar sonra bir sabah işe giderken karşılaşırsın sokagın başında ne kadargüzel ne kadar tatlıdır yine kısa bir an durur bakarsın gözlerine kısık bir sesle merhaba der merhaba....
yürür gider yanından sen kımıldayamazsın bile geriye döner bakarsın ardından aglarsın uzayıp giden gecenin sonunda sabah olmasın dersin aglarsın aglarsın...........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAYIP GİDEN GECELERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAYIP GİDEN GECELERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabah ezanı okunur camilerden o ilahi daveti dinler aglarsın yüce RABBE sıgınırsın uzayıp giden gecenin seher vaktinde el açıp dua edersin vefasız sevgiliyi şikayet için ama bir türlü beddua edemezsin kıyamasız ona sana kıyıp yuva kurmuş olsada sen mutsuz o mutlu gelir geçer günler geceler
içten ve samimi dizelerdi....yüreğinizesağlık.... kutlarım... tebrikler...
o ilahi daveti dinler aglarsın
yüce RABBE sıgınırsın
uzayıp giden gecenin seher vaktinde
el açıp dua edersin
vefasız sevgiliyi şikayet için
ama bir türlü beddua edemezsin
kıyamasız ona
sana kıyıp yuva kurmuş olsada
sen mutsuz o mutlu
gelir geçer günler geceler
içten ve samimi dizelerdi....yüreğinizesağlık....
kutlarım...
tebrikler...