uzar gider,sonsuzluga dogru karanlık yollar ne bir sırdaş bulunur nede derdini anlatacak bir yoldaş mutluluklar,güzellikler gömülür sonsuz karanlıga bir bir düşene yardım eden nede elden tutan bulunur bagırsan sesin kaybolup gider zifiri karanlıkta bir dost ararsın bulman çok güç o yalnızlıkta uzar gider sonsuzluga dogru karanlık yollar ne bir yoldaş bulunur nede derdini anlatacak bir sırdaş haykırmak istersin sonsuzluga bitsin bu karanlık! bitsin bu yalnızlık! zavallı sesini duyan olmaz yine senden başka uzar gider sonsuzluga dogru karanlık yollar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK YOLLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK YOLLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
esat kadim dostum; öncelikle bir dostun noktalamaları kullanırsan şayet bu eserin bizlere anlatmak istediğini okuyucular daha kolaylıkla anlayacaklardır. esere gelince, şiirler de gerçekleri görmek gerek, eline sağlık çok güzel, müthiş kelimeleri yeri ve zamanında kullanıldığında güzel oluyor, yoksa yapmacık olarak şaire ve esere yapılan yanlış yorumlar şairin eserlerini iyileştirmesine hep engel olur bu yüzden öncelikle noktalamaları düzeltirsen içindeki yansımaların satırlarda daha rengarenk bir şekilde parladığını ve okuyucuları aydınlattığına şaihit olacaksın......emeğine ve yüreğine sağlık....karanlık yolların aydınlığa ulaştığı noktada seni görüyorum, hadi kolay elsin....