senin için bu mor menekşeler mavi zambak açılan gül gonca, dağbaşında kar bulut duman zamanzaman efkâr bu tesbih ağacı bu dualar senin için...
su fışkırtan fıskiye sana yaşam çiçeklere hediye pür neşe sen de gül oyna hesap sormayı bırak(!) sen de al eline bir cımbız bir ayna!
ninni yavrum ninni ey cılız karınca kış uykusuna sen de yat çek yorganı düşlerine nasılsa bitecek hayat petek için bal kış için yiyecek soğukmuş sıcakmış düşünme giyecek(!)
çek elini işten kes biraz dişten! eninde sonunda devler parçalayıp yiyecekler biribirlerini...
bırak, ne yerlerse yesinler sen bensin ben senim ben o’yum, o sensin sen, ben, o; biziz valığımız, birliğimiz, dirliğimiz hepimiz birimiz birimiz hepimiz için yaşasın eylemsizlik eylemimiz!
bunca emek sofrada leziz yemek elinle yoğurup pişirdiğin tazecik, sımsıcak ekmek senin için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞASIN EYLEMSİZLİK EYLEMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞASIN EYLEMSİZLİK EYLEMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.