(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk oyunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk oyunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK GÜZEL OLMUŞ. BU ŞİİRDE BİRBİRİNİ GERÇEKTEN SEVEN İKİ KİŞİNİN ORTAK DUYGULARINI ANLATMIŞSIN.İŞTE AŞK BUDUR.SEVGİ BUDUR MUTLULUK BUDUR ARKADAŞIM.HOŞUMA GİDEN LİRİK BİR ŞİİRDİ.BİZ OLMAYI ANLATMIŞSIN .KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR....
GÜZEL SÖZ...
Ne senden vazgeçerim, ne düşlerimden, nede gözlerimi kaparım hayalinle yaşarken, inan hayatı seni bana verdiği için, seni ise hayatıma anlam verdiğin için seviyorum!!
Çok teşekkürler ediyorum bu değerli yorumunuz için, kesinlikle aşklar da böyle güzel ve duygulu olmalı diye düşünüyorum her ne kadar bu şekilde yaşayamasak da, umut etmek de güzeldi bu oyunu... Sevmeyi bilen yürekler için gerçek olması dileğimle...
Elbette bu oyun iki kişilik ve roller yer değiştirerek aynı duyguları oynamak üzerine kuruluydu, bunun gerçek hayatta da uygulanabilir olmasını dileyerek, sevenlerin biraz olsun kendileri kadar karşısındakinin duygularını da hissederek yaşamalarını vurgulamak içindi. Sevmeyi bilen her yüreğin yaşaması dileğimle bu oyunu...
Haklısınız elbette ve aslında ben de bilmiyorum böyle güzel aşklar var mıdır ama insan duygusal bir canlı olduğu için böyle duygular yaşanmalıdır diye düşünerek, belki de temenni ederek bir oyun gibi algılasak da dizelerdeki duyguları gerçek olmalı diye sorgulayarak yazmak istedim. Sonuç olarak bu sadece merak edilecek ve gerçekten yaşanıp yaşanmayacağı bilinmese de umut edilecek duygulardı...Umarım seven yürekler bunu yaşar... Yaşamalı.
Çok teşekkürler bu güzel yorum ve değerlendirmeler için.
Sevmeyi bilenleri kandırmayalım :)))şaka şaka Seven sevilmiyor ve hissedilmiyor aynı düzeyde duygular bugünler de.Benim demek istediğim keşke sizin anlattığınız gibi olsa, ya da olduğunda burun kıvırıp elde var 1 deyip daha iyisini bulma mücadelesine girmesek, ama bu çok zor ve düşük bır ihtimal insan olunca idi.
Yazdıklarınız mükemmel sevgiye örnek, var mı gercekte böyle güzeli ?yaşıyor mu birileri cok merak ettim:)))
GÜZEL SÖZ...
Ne senden vazgeçerim, ne düşlerimden, nede gözlerimi kaparım hayalinle yaşarken, inan hayatı seni bana verdiği için, seni ise hayatıma anlam verdiğin için seviyorum!!