ASK iSTiYORUM AMA...
Yüregimi alip bilinmezlere götürecek kadar güclü
ama kalbimi incitemeyecek kadar hasas bir ask istiyorum Yillarin yorgunlugunu üzerimden alacak ama ayni heyecanla beni hep yeni bastan yoracak bir ask istiyorum Bikmadan usanmadan her an adimi sayiklayacak ama bogmadan bunaltmadan sevecek bir ask istiyorum Cigerimi benden sökecek icime sevda tohumlari ekecek ama yesermesini sabirla bekleyecek bir ask istiyorum Ben sevilmek degil kendim gibi sevmek istiyorum Karsima ciktigi anda nabzimi degistire bilecek Gözlerime baktiginda dünyayi unuttura bilecek Vee ellerime dokundugunda hayati durdura bilecek Bir ask istiyorum.................... Biliyorum cok sey istiyorum.. Belki imkansiz bunuda biliyorum.. AMA elimde degil istiyorum iste.. N.K. |
Hem de ; senden başka kimsede olmayanı isteyen bir dilenci !.. Sanki ; doğduğunda kaybettiği annesini özleyen , ona acıkan bir çocuk gibi ... Kayalardan akan kaynak suları gibi ... Safice ve berrakça ...
Madem ki aşkından yarattın her şeyi ... Madem ki ruhlarımızın annesi o aşk ... Niye bunca zaman ayrı kor da , bu kadar ahu figana salarsın ki ?..
O annemizden ruhlarımıza , gönüllerimize hep selamlar salmadasın ... İyi hoş salarsın da ... Daha ne kadar gelecek bu selamlar ?.. Her selam gelişinde ; ona olan hasretimiz bir kat daha artmada ve ızdırabımız vücut iklimimizin takatini kesmede ... Gönül şehrimiz yanıp kavrulmada ...
Biz aşığız , hem de aşka sırıl sıklam aşığız ,
Gönül semasına doğru filizlenen sarmaşığız ... diye her dem avaz avaz feryat etmedeyiz ...
Selam kandırmıyor ... Kendi gelsin artık !.. Gelsin de ; ister bir Şirin yüzünden , isterse Ferhat yüzünden görünerek gelsin !.. Ama yeter ki gelsin !..
Ey muhteşem sevgili !.. Sen öyle cömertsin ki !.. Kapına gelenleri boş çevirmek şanına yakışmaz senin ... İllâ ki verirsin ...
Bu inceler incesi hanımefendiye de ver muradını ne olur ?.. Ver de ; ummana kavuşan çağlayanlar gibi , sesi soluğu kesilsin !.. Sükûta ersin !.. Namu nişanından hiç eser kalmasın !.. Kalmasın da .. Adını soranlara '' AŞK '' desin !.. Aşkolsun !..
Yaramıza neşter vuran nazenin kaleminizi en kalbi saygımla selamlıyor , feryadınızı feryadımla ve alkışlarımla tebrikler ediyorum efendim !.. Öyle hoştu ki ...