Ağlamaktan kan doldu gözlerime sen gittiginden beri Yemeden içmeden kesildim, kalmışım bir kemik bir deri Harap etme kendini diyorlar, nasıl olsa dolar yeri Yerini dolduracak biri haram olur bana sevdiğim...
Şartmıydı ayrılmamız,neden kıydın,beraber olmak varken Düşünmüyormusun beni, ağlamaklı gözlerime bakarken Benim olduğun halde, senin uğruna ölecegim yarken Yerini dolduracak biri haram olur bana sevdigim...
Kıymak istesem canıma, yapamam sen varsın, öldüremem Sebep söyle, yüreğime söz geçmez, içime sindiremem Çok seviyorken seni, gözlerimin yaşını dindirem Yerini dolduracak biri haram olur bana sevdiğim...
Kabulümsün, gel vazgeç bu ayrılıktanöldürürsün beni Sensiz yaşamayı kabul edemem candan sevmişim seni Kor çubukla dağlasalar neyleyim senin olmayan teni Yerini dolduracak biri haram olur bana sevdiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HARAM OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HARAM OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne sevda ne aşk
saygılar benden herdaim