(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖMÜRÜLEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖMÜRÜLEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklını kullanamayan tembel toplumlar, uyanık ve sömürgen toplumların hükmü altında yaşıyor maalesef :(Sömürülenler sömüren kim ya da hangi devlet olursa olsun sustuğu ,çevresinde olan bitene tepkisiz kaldığı sürece başlarına yağan pisliklere Yarabbi şükür deyip oturacaklar...Bu konuda yara derin...En büyük yaramsa sömürüye maruz kalan hep islam ülkekeri...Kuran elde olmuş, ama yaşamın içinde olamaış demektir bu da.., İ'lâ-yı Kelimetullah özgür ruhları hitab eder çünkü...Kutluyorum bu hit sözünüzü.
Buraya kadar tüm yorumları önüme alıyorum ,dünya boyu olaylarıda yanına koyuyorum ,yorumlarla olaylar hiç bağdaşmıyor beni kınamasınlar güzel harika yerinde tek kelimeyle doğru.bu sözler ne için sömürülenmi sömürenmi köleleşerek akıllarını kaybedenler içinmi? Aceba yerinde cevapmı? Şeytan üçlüsü emperyalist siyonist komunist ve uzantıları çeşitli tuzaklar hazırlarken benim vatanını ve bilincini yitirenler gibi birinden kaçarken öbürünün tuzağına düşmem akıl işimi ?bu şeytan üçlüsü ve uzantıları adları ayrı ayrı da olsa hepside aynı kazığa bağlıdır Bunlar Müslüman ülkeleri müslümanların elleriyle tuzağa düşürerek önce işgal sonra sömürü alacakları bir şey kalmayınca da ikiye bölerek iç savaşı körükleyerek hem kardeşi kardeşe kırdırıyorlar hemde silah satıyorlar.bu konuları anlatmak satırlarla bitmez .malesef ülkemizin göz bebeği kurumlarından yem karşılığı bu üçlünün oltalarına takılan sayısız satılmışlar var.belkide bizler olanları hakettik.Rabbimiz kötülerin yüzünden vatan ve milletimizi hüsrana uğratmasın, Evliyalar ve Şehidler hürmetine Müslümanları ve ülkelerini kurtuluşa eriştirsin. Sekiz kelimelik söze Yetmiş kelimeyle doyurucu sözlerle yapmış olduğunuz yorumunuzu takdirle karşılar saygılar sunarım ALLAH c.c. zihninizi açıl düşüncelerinizi daim ve İlminizi ziyadeleştirsin hoşça kalın sağlıklı kalın ALLAH a emanet olun Selamlarımla Osman Abi.
Çok teşekkür ederim,sağlıklı hayırlı huzurlu geceler ve mutlu yarınlar dilerim.Eğer bir ülke birlerinin sömürgesine girerse ki dünyamızda çok ülke sömürülüyor o ülkelerin halkıda köleleştirilerek akıllarıda başlarından alınır,yani emredileni yapar lakin hiç bir düşünce hakkına sahip olmazlar iki satırlık sözün açıklaması budur ,tekrar teşekkür eder saygılar sunarım Osman AKSOY
Çok şükür bu güne kadar şanlı bayrağımız sömürgecilerin elinde örselenmedi .Bundan böyle de ilelebet yurdumuzun üstünde şerefle dalgalanacak başı dik mağrur ulusumuzla birlikte. ÇOK GÜZELDİ SAYGILARIMLA EFENDİM.
Çok teşekkür ederim,sağlıklı hayırlı huzurlu geceler ve mutlu yarınlar dilerim.Dünya üzerimize gelse bu bayrağı yere düşüremez ama içimizdeki kötüler vatanı ve bu bayrağı çok hırpaladılar sonunda belalarını buldular,güzel yorumun için tekrar teşekkür ederim selamlarımla Osman AKSOY
Çok teşekkü ederim,sağlıklı hayırlı huzurlu geceler ve mutlu yarınlar dilerim.duygulu yorumunuz ve bayrak asker sevginizi kutlar saygılar sunarım .Selamlarımla Osman AKSOY
maalesef çok doğru bir söz sayfaya düşmüş. akıllarını kaybedenler birde Müslümanız demeseler ne güzel olurdu. İlam ülkelerinin hali orta iken... kutlarım kalemi.
Çok teşekkür ederim,sağlıklı hayırlı ve huzurlu geceler dilerim. Türkiyede İslam ülkesi Müslümanların merhametinden faydalanan bazı satılmışlar ülkeyide satmak için fırsat kollaya gelmişlerdir ALLAH onlara fırsat vermesim.Selamlarımla Osman AKSOY
Çok teşekkür ederim ,sağlıklı hayırlı ve huzurlu geceler dilerim, Elbette bu sömürücü şeytan üçkeni vampirler gibi hem sömürürler hemde kendilerini insan sanırlar . Selamlarımla Osman AKSOY
Çok teşekkür ederim,sağlıklı hayırlı ve huzurlu geceler dilerim.Balıklar gibi siyonist emperyalist ve koministlerin oltalarına takılarak benliklerini teslim edenler ülkelerini düşünebilirmi? selamlarımla Osman AKSOY
günümüzde o kadar cokki her ikiside.. özellikle ülkeler için bu büyük bir sıkıntı.. insanlar ise akıllarına sahip cıksın ve böyle bir sömürgeye girmesinler.. özlü sözün sahibini tebrik ederim hocam saygılar iyi geceler dilerim...
teşekkürler tebrikler