(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk olabilir misin bana Deniz gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk olabilir misin bana Deniz gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederek başlıyorum ben de, güzel duygular hissetmek ve bunu paylaşmak güzel, hayata anlamlar katan her değerden daha çok çocuklar olmalı sanırım en önde, sevilerde, aşklarda ve mutlulukta...
En büyük sevgi evlât sevgisi.Sınırsız kuralsız katışıksız kitapsız.Dünyamızın merkezi onlar. Evlât uğruna dünyadan da vazgeçilir yârdan da.Herkes analı babalı büyüsün ister yavrularını,ama olmayınca da olmuyor vardır herşeyin bir sebeb-i hikmeti.Dünya güzeli Deniz'e dünya gülümsesin, hep parlasın o güzel gözleri.ALLAH acısını göstermesin diliyorum.Çok güzeldi şiir, babanın yavrusuna en güzel armağanı..Bu şiirinizi büyüyünce okuyacak ve anlayacak DENİZ.. Babası ne çok sevmiş yüreğindeki DENİZ'i.. ALLAH ayırmasın sizi yavrunuzdan. Dostlukla kalın.
Çok ama çok teşekkürler ediyorum bu güzel yorum ve temenniler için, kesinlikle hepsine katılıyorum düşüncelerinizin ve tüm çocuklar hep gülsün diliyorum...
OĞLUNUZ ÇOK GÜZEL ALLAH BAĞIŞLASIN.İŞTE AŞKLARIN ÇİÇEKLERİN,ŞARKILARIN EN GÜZELİ EVLAT.MEYVELERİMİZ BİZİM HARİKA LİRİK BİR ŞİİRDİ OĞLUNA OLAN SEVDANI ÇOK GÜZELDİLE GETİRMİŞSİN.KUTLARIM.ALLAH SEVDİKLERİNDEN AYIRMASIN.PUANIM TAM SELAMLAR....
GÜZEL SÖZ....
Her şey sen olsun şu dünyada ve olmasın sen olmayan dünya da.
Çok teşekkürler ediyorum, elbette haklısınız söylediğiniz her konuda, hepsine katılıyorum, sorgulama konusunda da sanırım bu konuda iyi olduğumu şiirlerimde de anlatabilmişimdir. Elbette ki aldığım her kararı sorgulayarak ve en doğruya ulaşmaya çalışarak uygulamaya çaba ve de özen gösteren birisiyim, her ne kadar hayat istediğimiz gibi olmasa da devam ediyor ve edecek. Bizler de bu hayatı kendimize göre yorumlayıp değerlendireceğiz, aile isek ailecek, ya da bütün değerlerimizle demek daha doğru sanırım... Yolcu yolunda gerek nede olsa... Tekrar teşekkürler... saygılarımla...
Çocuk var iken arada hele küçükken, bilmiyorum tabi özelinizi ama ,zordur eşlerin birbiri ile uyumu ve boşanmaların en sık olduğu dönemlerdir.Mutluluklar bır anda kabusa döner.Siz ve eşiniz, en önemlisi evladınız için olamayacak kadar kötü bır birliktelik miydi diye de sorgulamışsınızdır da eminim sonuca varmadan önce. Üzüldüm , içim acıdı.Ancak bazen çocugunuzun daha buyuk yaraları yaşamaması icin ayrilmak gerekir.Çünkü evdeki huzursuzluğu en cok cocuklar yorumlama ihtiyacı hisseder ve anlam veremedikleri korkunç sonuclara giden yorumlarla kendilerine bahşederler sorumluluğu.Bu da onların yasamı icin cok tehlikelidir.Size oğlunuzun özleminden dolayı sabır diliyorum canı gönülden.
çok teşekkürler ediyorum güzel yorum ve temennileriniz için ama maalesef babalı büyüyemeyecek Deniz'im, en azından kendi karar verene kadar... Küçük olduğu için annesinin yanında kalması daha doğruydu sanırım ve ondan uzak olmak acı verse de bana onlu umutlarım cesaret veriyor yalnızlığıma ve hayata tutunmamı sağlıyor... Varlığını bilmek, iyi olduğunu bilmek yetiyor şimdilik her ne kadar ondan uzak olmak zor olsa da...
Tekrar teşekkürler yorum ve düşünceleriniz için...