(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELVİ BOYLUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELVİ BOYLUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyorum ya hep, yazdığın şiirler o kadar haz verici , akıcı ve irdeleyci. Bak bu şiirinde de gerçekleri, iyi ve kötü olanları bir sevgi tadında anlatarak ortaya koymuşsun. Yol göstericilik ve öğütlerle , uyarılarla dolu. Ülkü (gül peri) kardeşimizin yazdıklarına aynen katılıyorum. Artık kimse kimseye güvenemez oldu. Sevgi, paylaştıkça çoğalırken , azalmaya başladı. Herşeyler çıkar uğruna ve hep bana rab bana minvalinde seyrediyor. Bak, kendi şiirim değil ama senin yazdıklarınla çok örtüştüğü için buraya yazdım. <<Adil Ali'nin Türküsü/Şiiridir.>>
CAHİLLERLE YOLA GİTSEN
Cahillerle yola gitsen Geniş yolun dar ederler Çöplükte gül olup bitsen Açsan bile har ederler.
Bilmeze verme sırrını Hiç eder namus arını Arife söyle halini Deli olsan er ederler.
Akılsıza öğüt satma Şen ol,gönlün gama atma Kendini bilmezi tutma Ak yüzünü kara ederler.
Haset ile birlik olma Cevherini taşa çalma Bilmezlerle sakın durma Görse bile kör ederler.
Adil Ali özün hak et Kötülükten arıt pak et Bir iş tutarsan gizli tut Kolay işin zor ederler...
Dalma cahil sohbetine Aldanırsın selvi boylum. Hesap yapan insanları Zor tanırsın selvi boylum.
Yerinde tespitlerle ,gerçekçi bir konuyu şiirleştirip bize sunmuştur. Maalesef toplumun bu kadar kötüye gitmesinin nedeni de,cahil insanlar. Bu gibiler, yalan vaatlerle güzel sözlerle masumları kandırıp uçuruma sürüklüyor.
Burada inanan da onun kadar suçlu.Ne yazık ki kendilerine meslek edinmişler. Aklı başında iradesi kuvvetli olan, nefsine ve şeytana uymuyor tabii.
Çok beğendim.Güçlü kaleminizden okumak güzeldi. Kelamınız kaleminiz var olsun.Duyarlı gönlünüze selam saygılar.
Bozuk hamur tutmaz maya Sözde kalır edep, haya Kurban keser kurtulmaya Can atarsın selvi boylum. Bir kaç kez okudum.Her defasında keyif aldım.Yüreğine kalemine sağlık.