Kadın erkek farketmez aynı kökün gövdesi, Sonsuza doğan ömrün gördüğü renkli rüya. Topraktan çul kuşanan, karalanmış gölgesi, Başka başka nedenle her beden ayrı dünya.
Zamanla can olmaya koyulmuş ruhlar sanki, Hayat dolu günlerin, kaç demlik ömrü var ki, Hiç bir an değil ne ilkin, ne de sonun dengi, Başka başka nedenle her beden ayrı dünya.
Bunca vakte kayıtlı dünden konuşan hikmet, Az çok vasfa kavuşan haktan sunulan nimet, Şükür kadar sabırla, beslenirken bu himmet, Başka başka nedenle her beden ayrı dünya.
Terleten zor mekânda iz yapar şahsi esvap, Yürünen çağlar boyu üste dökse de kezzap, Bir hâl suskunluğunda mânâ bulacak hesap, Başka başka nedenle her beden ayrı dünya.
Âlemde her bir kavme uygun görülmüş yöre, Doğru yanlış minvalde mecburluk yazdı töre, Bir seçimde mevcudat, hayra ve şerre göre, Başka başka nedenle her beden ayrı dünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRI DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRI DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' her beden ayrı dünya ''ne güzel demişsin dost şairim,,her biri farklı değişik değişik dünyalar...kalemin,kelamın var olsun hep...selam ve saygılarımla