Her renkte kır çiçeği, toplanmış eteğine, Mor salkımlı küpesi, sarkıyor kulağından. Özgürce dans ediyor sevdanın kelebeği, Baharın aşk şarkısı düşüyor dudağından.
Sevgi üstüne bitmez, nota vuran listeyle, Ruhun derinliğinde, seslenecek güfteyle, Yâr yoluna adanmış ilk dillenen besteyle, Baharın aşk şarkısı düşüyor dudağından.
Hayat bulduğu, huzur sofrasında can aşı, Zorluklar karşısında düşünürken hep arşı, Mutluluktan pay katan, güneşe aya karşı, Baharın aşk şarkısı düşüyor dudağından.
Bazen sümbülü anar, bazen lâleyle gülü, Burcu burcu aşk sihri muhabbetin ödülü, Tek tek hatır sorarken, cümlesine ölçülü, Baharın aşk şarkısı düşüyor dudağından.
Semanın ötesinde dönmesi durduğunda, Sonsuzluk mevsimini doğuma kurduğunda, Dünden tanıdık bu yer ismini sorduğunda, Baharın aşk şarkısı düşüyor dudağından.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA KELEBEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA KELEBEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canı gönülden kutluyor selam ve dua ile saygılar
sunuyorum...