(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cennet Rüzgârı// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennet Rüzgârı// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Gözyaşlarını vaftiz etmek, birlkite ağlamak ile mümkün müdür acaba. -Cellat ya da kurbanlığın ortasında adil kalmak :( Her ikisinden de güçlü olabilmekle mümkünken....
"Kıldan ince tartarken akıl, aşkı kim kutsar sevda yolcularını" Şair?
Zora talepkar mısralarla güzel şiir. Ben çok beğendim.
Dün fırsatım olmamıştı şiirinize yorum yapmaya, sadece listeme alabilmiştim...Şiirlerinizin özgün bir dili olduğu kesin, bir çok şairin yaptığı gibi şiirlerinizi gereksiz imgeleme boğmuyorsunuz, yerinde ve tadında kullanıyorsunuz, bu da şiirlerinizin dilini etkin ve yetkin kılıyor...Cennet rüzgarınız hoş gelmiş, sefa getirmiş, umuyorum gözyaşlarıyla sizi bir ömür boyu kutsar...içten tebriklerim şair yüreğinize...saygı/sevgi...
birlkite ağlamak ile mümkün müdür acaba.
-Cellat ya da kurbanlığın ortasında adil kalmak :(
Her ikisinden de güçlü olabilmekle mümkünken....
"Kıldan ince tartarken akıl, aşkı
kim kutsar sevda yolcularını" Şair?
Zora talepkar mısralarla
güzel şiir.
Ben çok beğendim.
Her dem şiir, bu sayfa.
İçten tebriklerim ve saygımla usta...