Senden uzak senin aldığın her nefesteyim. Sevgiye aşka yazılan her güzel şiirdeyim. Hasret özlem duyduğunda kalbindeyim. Sana uzak değilim canım içi sendeyim..
Gelip geçerken amansız her zaman.. Sevgiye aşka hasret duyduğun her an. Senin için nefes alıp veren vardır bu can. Sana uzak değilim sendeyim her zaman..
Üşümesin asla ellerin bedenin bir tanem. Son ver gama kedere sevin hep can tanem. Yüreğine doğru esin aşktan gelen meltem. Sana uzak değilim sendeyim hep bir tanem..
Yüreğini sarsın hep sevinç, huzur sevdiğim. Bir sensin aşkta doğru nefes hayat bildiğim. Sen üzülme asla can tanem kadınım dediğim. Sana uzak değilim kalbindeyim hep bebeğim..
Uzat ellerini meleğim ırakta olsa his edeceğim. Sevgini aşkını ben hep yüreğimde his edeceğim. Sana uzakta olsam aşkımla inan hep yaşatacağım. Sana uzak değilim kalbindeyim canımın içi meleğim....
Dualarıyla beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA UZAK DEĞİLİM KALBİNDEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA UZAK DEĞİLİM KALBİNDEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okumak güzeldi üstadım.Değerli kaleminizi
kutluyor saygılar sunuyorum..