(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KONUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KONUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Hamiyet keyifle okuduğum bir dörtlük hele hele birlikte gülleri dermeyi istemeniz paylaşımın güzelliğine davet etmeniz konukseverliğiniz harikaydı..
Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
sevgili Hamiyetkardeşim inan çok güzel ve hoş bir çalışma, sizi yürükten kutlarınm... Yüreginizdeki sevgi ve kaleminizdeki ışıltı hiç sönmesin.. tebrikler kardeşim...
Aşk talebesiyim sevgiyi öğrenen. Yağmurla sen oldun yüreğime inen. Filiz vermektedir al gülüm derinden. Ey yar! konuğumsun aşk-ı ilahiden...
Rubailer bir biri ardınca geliyor, İlahi kaynaktan beslendiği belli güçlü ve müstesna bir kalemden. Dörtlüğün cismani cephesi de ruhani cephesi de takdire şayandır. Başı şairlik tacına müstehak olan, Rüşt ve tekamül çağına çoktan erişmiş olan kaleminizi kutlar, selam, sevgi ve saygılar sunarım.
Aşk talebesiyim sevgiyi öğrenen. Yağmurla sen oldun yüreğime inen. Filiz vermektedir al gülüm derinden. Ey yar! konuğumsun aşk-ı ilahiden...
Rubailer bir biri ardınca geliyor, İlahi kaynaktan beslendiği belli güçlü ve müstesna bir kalemden. Dörtlüğün cismani cephesi de ruhani cephesi de takdire şayandır. Başı şairlik tacına müstehak olan, Rüşt ve tekamül çağına çoktan erişmiş olan kaleminizi kutlar, selam, sevgi ve saygılar sunarım.