can sıkıntısı, şizofreni; göstergesi içe vurmuş dertlerin elim kolum bağlı değil, ama susmam gerekli(!) esaretim çaresiz, öyle mi?!
kapalı kapılar ardına kadar ardında dönen kirli dolaplar; aydınlık ve güneşli bir ülkede! demokrasi ve eşitlik yerle bir ruhum karanlıklara gömülen, hainlerin yüzüne kim tükürebilir?!
dönmüyor ekonominin çarkları ne ekmek parası ne ev kirası kırılası elim, kimlere oy verdin ayıp ülkemin değil, senin benim kara cehalet; bir ulusun yüz karası!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇE VURAN DERTLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇE VURAN DERTLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kara cehalet; bir ulusun yüz karası! ******************************************** Tüm kalbimle onaylıyorum... Vah ki, cehl_i mürekkep ise ulus, başlarınızı toprağa sokunuz... Görmeyeler, bilmeyeler ayıbımızı... Diyorum ben de efendim.. Çok takdirlerimle...
dönmüyor ekonominin çarkları ne ekmek parası ne ev kirası kırılası elim, kimlere oy verdin ayıp ülkemin değil, senin benim kara cehalet; bir ulusun yüz karası!
eyvallah değerli şair.. sonuna kadar eyvallah.. yüreğinize sağlık .. kutluyorum düşünceyi, şiiri, şairi.. saygım her daim..
halk yoldan çıkarsa ..vicdanını insanlığa değilde paraya satarsa..insanların sağlığı ile oynarsa..ve 1921 yılından beri yapılan anayasalarda bu gidişe dur diyen hukuk düzenlemesi olmazsa..simit çalana 10 yıl adam öldürene iyi hali gözetilip af çıkarılırsa..tecavüzcüye al sana af denilirse..denilirse..denilirse denilirse.. halk kendini islami değerlerden sıyırıp avrupalı gibi yaşarsa bir çok örnekler var bilinen uzatmıyacağım..bu şekilde yaşarsa başına zalimlerin geleceği kaçınılmazdır..millet millet değil illet olmuş ve olmuşsa nedeni yasalarda aramak ve vicdanlarda aramak gerektiğini düşünüyorum..ikiside bitmişse o ülke batar..gerekli düzenlemelerin biran önce yapılması ile bu topluma bir şey olmaz önce vicdanlarımızı düzeltmeliyiz.....yine rabbim bu milletin yüzüne rahmetini indiriyorsa iyilerin yüzü suyu hürmetinedir....
kaleminiz daim olsun ..gerçeklere ışık tuttu bu şiiriniz..saygılarımla esen kalınız..
TAMAMINA KATILDIĞIM GÜNÜMÜZ GERÇEKLERİNİ USTACA VE CESURCA ELE ALARAK NAKŞEDİLMİŞ BİR ŞİİR... ŞU ANDA HERKES O ÜÇ MAYMUNLARI OYNUYOR NE YAZIK Kİ... CESUR KALEMLER HARİÇ...YEMLENEN, YALLANAN ÇOK Kİ ÜLKEDE HERŞEY BERKEMAL GÖRÜNÜYOR, VAY BU GARİP GUREBANIN HALİNE... TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
dönmüyor ekonominin çarkları ne ekmek parası ne ev kirası kırılası elim, kimlere oy verdin ayıp ülkemin değil, senin benim kara cehalet; bir ulusun yüz karası!
oy sandığına gidenler mutlu ki,dönen yok yerinden:( tebrikler
Ok gibi dizeler... Demokrasi diye diye cehalet baş oldu.Padişah bile kendini bu kadar yetkili sayamadı. Bir sözüyle sanat eserini yıktırdı.Savcıları yargılattı.Gazetecileri hapislerde eritti.Kendisine boyun eğmeyenleri asker sivil demeden hapislerde çürüttü.Ya ağa babaları ABD bir gün desteğini çekerse ne olur?Gün gelir hesap döner... Harikasın dost.
kara cehalet; bir ulusun yüz karası!
********************************************
Tüm kalbimle onaylıyorum...
Vah ki, cehl_i mürekkep ise ulus, başlarınızı toprağa sokunuz...
Görmeyeler, bilmeyeler ayıbımızı...
Diyorum ben de efendim.. Çok takdirlerimle...