umutla bekledim gelişini umutlar ektim yüreğime kaç bahar geçmişti bilmiyorum çiçekler açıp açıp soldular yaprak açtı döktü ağaçlar kalbimi dinlemedi kafam cesareti de yoktu yüreğimin şimdi mevsimlerden yine bahar solmayacak çiçekler bir daha yaprak dökmeyecek ağaçlar kavuşunca coşacak bizimle bahar maviye boyanınca gökyüzü ardından da güneşdoğar bekle güzelim, umutla bekle...
biz olmayı bekle bahar yağmuruyla ıslansa da tomurcuklanan umutlar çiçek olup açacak güneşte kuruyacak sonra yarınlara uzanıp kök salacak tohumlarını atacaklar toprağa baharla birlikte bekle güzelim umutla bekle...
sen ve ben biz olmayınca nasıl coşacak umutlar bilmiyordu içimdeki çocuk güneş buraya gelene kadar umut oldu sevgi oldu aşk oldu bahar umutlar ektim yüreğime umutla bekledim... bekliyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk oldu bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk oldu bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek olan sadece umutlar, beklemeye değecek olana ulaşmaktan çok böyle bir umudu taşımak ve mutlu olmayı istemek sadece...Baharla birlikte maviye boyayıp yüreğimi güneşi aramak umudunu taşıyorum galiba ve bu bana mutluluk veriyor küçücük...yüreğimde.
Yorum için çok teşekkür ediyorum... Saygılarımla...