Yine derinden bir amaan çekip Boşverdim kadere Oflamak puflamak gayrete eş değil Yalnızlığın ortasında dirildim Kalemim pabuç kadar ... Yetindim yada yetinemedim Ama bildiğim gibiyim Sivrilemesemde Aşıma aşkıma işleyen Bu benim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu benim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu benim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ummuş da ne bulmuşum şu yalan dünyada, Meltem mi dediniz, ne zaman esti ki bahtıma! Gülmeye sebeplerinizde ağlamaklıyım nicesinde, Aldanmayın gamzelere, dumanım var kasırgalarda. Bahçelerde güle musallat tozlar bir gizden ibaret, Yazın o canlı renkleri bulacak hazanda nihayet. Efendim; her sabah güneş doğsa da umutlarıma, Gökten çiçekler yağsa bile, nasibim doludur elbet. 15.04.2012-Ahmet BOZTAŞ
Merhaba Güler hanım. Gönül incisi eserinizi okuyunca bir şeyler karaladım naçizane. Yorum sayfanıza armağanım olsun… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Evet, kendine güvenebiliyorsan haklı olarak böyle asil duruşlarını göstermekten onur duyarsınız.. Zaten insan kendisiyle barışık olduğu zaman başkalarının hırsına ve dedi kodusuna aldırış etmiyor.. Tebrikler Güler hamnım.. Duruşun yeter.. Sevgi ve saygıyla esen kalın...
Bu kalem BUsöz Bu şiir HEPSİ BENİM Ne dersen de eleştir sorgula duyguda kısa derin ve selim her şeyiyle benim diyebilmek önemli olan bunu diyemiyen diyemiyecek olan okadar çok ki KALPTEN KUTLARIM
İnsan kendi bildiğinden sapmadan umutlu amaçlı kendi doğrularında yürümelidir.Kimsenin etkisinde gölgesinde kalmadan..Anlamlı nice güzeldi şiiriniz kutluyor saygılar sunuyorum..
Yine derinden bir amaan çekip Boşverdim kadere Oflamak puflamak gayrete eş değil Yalnızlığın ortasında dirildim Kalemim pabuç kadar ... Yetindim yada yetinemedim Ama bildiğim gibiyim Sivrilemesemde Aşıma aşkıma işleyen Bu benim.
Saygıdeğer Güler hocam, yüreğinize sağlık güzel bir şiir, daim saygımla......
__________________Yani he r türlü iyiliğe kötülüğe karşı hüzün efkara gama kedere mutluluğa karşı Yıkılmadım ayaktayım güzel bir sesleniş okudum saygılarımla
Kutladım değerli dizeleri.