(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖREBE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖREBE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık..Yürekleri okşayan ruhlara serinlik veren bir çalışma...
mükemmelll....tepriklerr...
Not... sadece şiirde göze takılan büyük harfle yazılması belkide yazarımızın vakti yoktu acele etmiş olabilir...anlayışla karşılıyorum...mümkün mertebe küçük harfle yazılırsa çok iyi olacağı kanısındayım..tavsiye edilende budur..saygılarımla..selamlar..
körebe yalnız çocukların malımıdır! ya,içindeki kenti kaybeden,ya,dört mevsim adanmışlığı bıçak sırtı olanlar.. şair,içindeki umuduna körebe demiş ya,gelde elleri göğe kaldırıp uçak yapma bu şiire..Sevgiler.
Duygu dolu nefis şiirini beğeni ile okudum,, geçen günlerde yazmış olduğum şiirim geldi aklıma, defterde paylaşmadım henüz.. sizin sayfanızda paylaşmak kısmet oldu.. şiirinin devamı gibi :)))
ORADA SEN VARSIN :)
'İmkansız, asla kavuşamayız, aramızda engeller var' dedi kadın.
'İmkansız diye bir şey yoktur, yeter ki kalbinin sesini dinle' dedi adam.
Kadın,anlamsız ve boş gözlerle adamın yüzüne baktı.
' Elini, kalbinin üzerine koy' dedi adam.
Kadın,denileni yaptı.
'Ben her gece uykuya dalarken böyle yapıyorum.' dedi adam.
Ve devam etti: ' Orada sen varsın, sesin var, nefesin var,
ŞİİRİNİZİ ZEVKLE OKUDUM.YAZAN GÜZEL YÜREĞİ KUTLUYORUM.PUANIM TAM. SELAMLAR ARKADAŞIM…ÇOCUKLUK GÜNLERİMİZ TEKRAR GERİYE GELECEK OLSA ACABA İSTERMİYİZ?.O GÜNLER NE GÜZEL GÜNLERDİ?
( şimdi sıra geldi şiire uyabilecek güzel söze.ben bu uygulamayı ,elimdeki sözler tükenene kadar sürdüreceğim)