Duvarlar arkasına gizlenmiş sırlarım Kendini hücrelere kapatmış umutlarım Doğduğumdan beri yaşamak için atan bir kalbim vardı Hiç görmediğim...
Dokunamadığım düşlerim Yüzünü görmediğim sevgilim Karanlık sokaklarda unuttuğum hayallerim vardı Kim dokunsa umutlarıma kendini demir parmaklıklar ardında Acınası bir durumda bulurdu Ve kim sevmek istese beni yalnızlığın koynunda Her şeyini kaybetmiş bir insan gibi Akıl almaz bir sır perdesinde canlanıverirdi rüyaları
Değişen bir şey olmadı hayatımda Hep yenilginin bana tattırdığı acıyla kıyaslardım Yanaklarımdan süzülen yaşları... Ve öyle bir gün geldi ki Aslında bütün bir hayatım beş dakikalık bir ölüm sahnesine Sığdırılmıştı... Kim söndürdü ışıkları demek saçma olurdu Gözlerime inen perdeleri görmeyen bir kadın için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÖLÜM SAHNESİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÖLÜM SAHNESİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Senin için akıttığım bir damla yaşa acıyorum" sözünün geçtiği bir şarkıyı hatırlattı şiiriniz.
Sahne hüzünlüydü ölümün karşısında yürek ayakta durmaya çalışsa da...
Şiir müthiş bir final ile bitmiş. Kaleme yakışan da buydu.
Sevgi ve muhabbetle...